برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه صنعتی هامون

طراحی، ساخت، اجرا - سیکلون غبارگیر

طراحي، ساخت، اجرا - سيكلون غبارگير

سیکلون غبار گیر از مهم ترین و کار آمد ترین دستگاه های تصفیه و جداسازی غبار و ذرات معلق در هوا می باشد که بواسطه ی ایجاد گریز از مرکز، ذرات غبار را از هوا جداسازی می نماید. عدم وجود دستگاه های تصفیه ی هوا در کارخانجات، ادامه ی کار را به دلیل آلودگی محیط غیر ممکن خواهد ساخت و باعث هدر رفت محصول و همچنین آلودگی محیط زیست خواهد شد.

با وجود قیمت کم، سیکلون های غبار گیر کارآمدی بسیار بالایی در جداسازی ذرات غبار و آلاینده از محیط دارند و گاها بیش از 98% از آلاینده ها را از هوا جداسازی می نمایند.

سیکلون ها گاها به صورت منفرد و در اکثر مواقع به عنوان کمک فیلتر، قبل از بگ فیلتر ها نصب می شوند تا مقدار زیادی از غبار را از هوا جداسازی نموده و فشار کار بگ فیلتر کمتر شود. با این روش کارایی بگ فیلتر افزایش یافته و میزان استهلاک آن کاسته می شود.

با توجه به نوع و محل مصرف، سیکلون ها را می توان چند تایی و به صورت سری یا موازی نصب نمود

با توجه به نیاز کارخانه های تولید مواد شیمیایی احداث شده توسط سهامداران گروه هامون به استفاده از ماشین آلات صنعتی و تجهیزات خاص مورد نیاز در کارخانه ها، تصمیم بر احداث واحد ماشین سازی و تراشکاری برای تامین بهتر و متناسب با نیاز کارخانه ها گرفته شد. با احداث واحد ماشین سازی، این امکان بوجود آمد که بسیاری از تجهیزات مورد نیاز در کارخانه های این گروه به صورت داخلی تامین گردد و هزینه های ساخت و کاهش یابد. با تامین نیازهای داخلی کارخانه های گروه صنعتی هامون، ارائه ی خدمات برای سایر همکاران و صنعتگران نیز میسر گردید و با توجه به تجربه ی توام ساخت و استفاده از دستگاه های ساخته شده در گروه صنعتی هامون، امکان طراحی وساخت دستگاه ها به بهترین نحو و بالاترین کیفیت فراهم گردید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید از سایت ما بازدید کنید.

www.hamunco.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه صنعتی هامون، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ روز پیش به روز شده.

گروه صنعتی هامون
گروه صنعتی هامون
آگهی: طراحی، ساخت، اجرا - سیکلون غبارگیر
گروه صنعتی هامون