برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
hamed

پنجره دوجداره UPVC

پنجره دوجداره  UPVC

درب و پنجره دوجداره UPVC
*تولید انواع درب و پنجره دو جداره از پروفیل های درجه 1
* با توجه به خرید این محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده، از نظر هزینه برای تمامی پیمانکاران ساختمانی و مالکان محترم کاملا جذاب می باشد.

یکی از مزایای خرید مستقیم از تولیدکننده محصول بازدید از مراحل ساخت برای پروژه های بزرگ و همچنین سفارشی ساز بودن محصول است.
به طوریکه میتوانید حتی برند پروفیل را انتخاب کرده و برطبق آن برند، قیمت تمام شده خرید را دریافت نمایید.
به تازگی نیز پروفیل های 6 کانال هم در خط تولید قرار گرفته که از نظر استحکام شرایط مناسب تری نسبت به پروفیل های دیگر را دارا می باشد.

در مورد سفارش گذاری این محصول میتوانید قیمت تقریبی را بر اساس برآورد و سایزهای اعلامی خود از شرکت تولید کننده گرفته و سپس در صورت تایید پیش فاکتور ، میتوانید درخواست نمایید تا نفرات نصب شرکت برای اندازه گیری دقیق تر در پروژه حاضر شوند و پس از اندازه گیری قیمت نهایی بر اساس قیما پایه اعلامی اولیه را ارائه دهند.
با توجه به طول عمر این پنجره ها ، و کاهش هدر رفت انرژی پس از نصب این درب و پنجره ها ، از نظر اقتصادی این محصولات را کاملا توجیه پذیر کرده است، البته یکی دیگر از مزایای استفاده از این محصولات، عایق صوت بودن این محصول می باشد که با حذف آلودگی صوتی، آرامش و آسایش را به ارمغان می اورد.
همیشه در خرید محصولات ساختمانی به کیفیت، کارابی و کاهش هزینه ها در بازی 3 تا 5 ساله بنگرید.
فروش پنجره دو جداره به طور مستقیم یک مزیت برای سازنده نیز می باشد. که بازخورد ساخت و نصب زودتر به تولید کننده انتقال می باشد و بنابراین در اصلاح معایب کار خود سریعتر عمل میکند و همچنین مزیت ان برای خریدار اطمینان از بهترین قیمت می باشد


** برای سفارش گذاری یا مشاوره رایگان، با شماره های 02186034976
02126702606
039033383322
تماس حاصل فرمایید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

hamed، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ روز پیش به روز شده.

hamed
hamed
آگهی: پنجره دوجداره UPVC
hamed