برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
هداوند

اجرت نصب هالوژن توکار

اجرت نصب هالوژن توكار

اجرت نصب هالوژن توکار
اسعلام قیمت نصب هالوژن توکار , برش , سیم کشی , نصب فریم و نصب و تعویض لامپ هالوژن.
نصب هالوژن توکار شامل مواردی چون طراحی , سیم کشی , برش سقف
محاسبه نصب هالوژن بسته به نوع کار داشته و ممکن است نیاز به بازدید از محل یا ارسال عکس از طریق واتساپ داشته باشد.
نصب هالوژن در چندسال اخیر با ورودی لامپهای هالوژن به بازار متداول و به یکی از تخصصی ترین خدمات برق ساختمان بدل شده است . لامپ هالوژن , نوعی لامپ کم مصرف رشته ای محسوب میشود که در آن از گازهای بی اثر و میزان کمی از عناصری مانند ید و برم استفاده میشود . مکانیزم عملکرد داخلی لامپ به شکلی است که باعث افزایش طول عمر لامپهای هالوژن میشوند.
به غیر از سیم کشی مناسب برای هالوژنها که متناسب با تعداد و چیدمان هالوژن طراحی و اجرا میشود , بسته به نوع هالوژن که انواع مختلفی چه از لحاظ اندازه و چه از نظر پوشش دارند , اقدام به نصب هالوژن میکنیم.

از نظر نصب هالوژنها نوعی چراغ توکار میباشند که با سطح سقف و دیوار یکسان بوده و برخلاف لوسترها و چراغهای آویز و روکار , برآمدگی چندانی نسبت به دیوار مجاور ندارند.

نصب هالوژن و چراغهای توکار زیبایی خاصی به دکوراسیون محیط داده و از نظر رنگ بندی , سایز , وات , کاربرد تنوع بیشماری دارند.

نصب هالوژن شامل مراحل برش سقف کناف رابیتس گچی یا دیگر مواردی که در سقف کار شده است دارد. سپس نوبت به سیم کشی از محل کلید و پریز مناسب و توزیع بین هالوژن های موجود میکنیم. نصب فریم متناظر با لامپ هالوژن مرحله بعدی است. اتصال سر سیم های هالوژن به سرسیم های آماده شده مرحله بعدی است. دقت شود که سرسیم های مختلفی در نصب هالوژن های مختلف وجود دارد.
سقفهای رابیتز یکی از رایجترین سقفهایی هستند که بهترست , در هنگام سیم کشی فریم هالوژن جایگذاری شده و برای نصب هالوژن آماده شویم . البته پس از آن نیز میتوان برش را انجام داد , اما بهترست که پیش از نصب محل قرار گرفتن مشخص شود .

این نوع سقفها با میلگرد و راویز ساخته شده و روی آن گچ کشیده میشود .

سقف کناف که از سقفهای سبک محسوب میشود و پیش از نصب و سوراخ کاری بایستی لوله کشی برق و روشنایی ها آن پیش بینی و اجرا شود .

سقف چوبی یا MDF که بیشتر در اماکن تجاری و نمایشگاهها کاربرد دارد.
برای نصب هالوژن در شمال , شرق , غرب و جنوب تهران با ما تماس بگیرید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

هداوند، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

هداوند
هداوند
آگهی: اجرت نصب هالوژن توکار
هداوند