برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
داود آقاجانپور

صادرات محصولات ایرانی به اروپا

صادرات محصولات ايراني به اروپا

مشاوره صادرات محصولات برتر ایرانی به کشورهای اروپایی و سایر کشورهای جهان

با توجه به افزایش قیمت ارز، فرصت بی نظیری جهت صادرات محصولات ایرانی به خارج از کشور و کسب درآمد ارزی به وجود آمده است و کارشناسان ما آماده مشاوره جهت بازاریابی و اخذ استانداردهای لازم برای صادرات محصولات برتر ایرانی به کشورهای خارجی بویژه کشورهای اروپایی هستند.

کارشناسان ما در کشورهای اتریش و آلمان مستقر بوده و بصورت مستقیم با تجار بین المللی در ارتباط هستند و آخرین نیازهای بازارهای جهانی را بررسی و به اطلاع صاحبان کالاهای ایرانی می رسانند.

کلیه مراحل مشاوره ای و اجرایی کار از قبیل بازارسنجی، بازاریابی بین المللی، اخذ استانداردها، اخذ مجوزهای بانکی، افتتاح حساب ارزی، دریافت و آنالیز نمونه در آزمایشگاههای اروپایی، ترجمه بروشورها و اطلاعات محصول، خدمات ویزا و هماهنگی سفرهای نمایشگاهی و کاری تجار با ترجمه حضوری جلسات، مشاوره تهیه پروفرما و سایر خدمات مرتبط با سفرهای تجاری توسط کارشناسان ما در اروپا قابل انجام است.
در صورت فراهم بودن امکانات کافی و شرایط لازم در ایران، امکان ترغیب سرمایه گذاران اروپایی به مشارکت در تولید در ایران جهت صادرات محصولشان به سایر کشورها از طریق ایران نیز وجود دارد.

محصولات برتر ایرانی از قبیل فرش، پسته، زعفران، خرما، خاویار، ادویه، گیاهان دارویی، میوه، چوب، سنگ ساختمانی و حتی محصولات صنعتی تولید ایران قابل ارائه در بازارهای بین المللی بوده و نیاز است بستر سازی لازم توسط تیم کارشناسی انجام گیرد.
در صورت نیاز با شماره تماس های زیر بصورت مستقیم و یا از طریق تلگرام، ایمو واتساپ تماس حاصل فرمایید.


شرکت مهندسی برق لاوان الکترونیک
www.Lavanelectronic.com
lavanelectronic@gmail.com
شماره تماس: 09121170160 (تلگرام - ایمو)
تماس مستقیم اتریش:
004368864695953 (واتساپ)

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

داود آقاجانپور، از ۱۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

داود آقاجانپور
داود آقاجانپور
آگهی: صادرات محصولات ایرانی به اروپا
داود آقاجانپور