برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شهرام رادفر

فروش انواع بمبو

فروش انواع بمبو

بسمه تعالی
بمبو چیست؟ بمبو یا نمونه بردارغلات ابزاری است که برای نمونه برداری انواع غلات مانند گندم وجو وسویا وذرت وپسته ... از کامیون یا قطار ویا محفظه های بزرگ استفاده می گردد. بمبو از دو لوله که داخل هم قرار می گیرند ساخته می شوند ودر دیواره این دولوله شیارهای مخصوص نمونه برداری منطبق برهم قرار می گیرند. واین دولوله توسط دودسته مخصوص کنترل می شوند که موجب آسانی کار کاربر می گردد وپس از نمونه برداری نمونه برداشت شده از انتهای بمبو خارج می شود. این شرکت انواع بمبو را به شرح زیر ارائه می نماید.
- بمبو از جنس برنج ولوله مرکزی استیل ونوک آلمینیومی با وزن سبک ومقاومت بسیار بالا مخصوص گندم به طول 1/5متر ونوک کوتاه(بمبو برنجی 1/5)
-بمبو از جنس برنج ولوله مرکزی استیل و نوک آلمینیومی با وزن سبک ومقاومت بسیار بالا مخصوص گندم به طول 1/8مترونوک کوتاه
- بمبو از جنس برنج ولوله مرکزی استیل و نوک آلمینیومی با وزن سبک ومقاومت بسیار بالا مخصوص گندم به طول 2مترونوک کوتاه(بمبو برنجی 2متری)
-بمبو پسته از جنس تمام استیل بانوک آلمینیومی و وزن سبک ومقاومت بسیار بالا مخصوص پسته به طول 1/5مترونوک کوتاه(بمبو استیل پسته 1/5 متری)
-بمبو پسته از جنس تمام استیل بانوک آلمینیومی و وزن سبک ومقاومت بسیار بالا مخصوص پسته به طول 2مترونوک کوتاه(بمبو استیل پسته 2متری)
-بمبو سویا از جنس استیل با نوک آلمینیومی وزن سبک ومقاومت بسیار بالا مخصوص سویا به طول 1/5مترونوک کوتاه(بمبو استیل سویا 1/5 متری)
-بمبو سویا از جنس استیل بانوک آلمینیومی و وزن سبک ومقاومت بسیار بالا مخصوص سویا به طول 2مترونوک کوتاه(بمبو استیل سویا 2 متری)
لازم به توضیح است که دهنه قسمت های نمونه بردار دربمبو سویا 3 سانتیمتر ودربقیه بمبو ها 2/5 سانتیمتر می باشد.
-بمبو ذرت از جنس استیل با وزن سبک ومقاومت بسیار بالا مخصوص ذرت به طول 1/5مترونوک کوتاه(بمبو ذرت استیل 1/5 متری)
-بمبو ذرت از جنس استیل با نوک آلمینیومی و وزن سبک ومقاومت بسیار بالا مخصوص ذرت به طول 2مترونوک کوتاه(بمبو ذرت استیل 2 متری)
- بمبو قرص گذار ازجنس استیل با مقاومت بالا به طول 2متر
-ساشه گذار از جنس استیل با طول 1 و1/5 و2 متر
-بمبو گونی به طول 50 سانتیمتر از جنس فولاد با نوک بسیار تیز با دسته مخصوص لاستیکی
تمامی بمبو های نمونه برداری این مجموعه که جهت برداشت از کامیون می باشند دارای نوک بسیار کوتاه می باشند که به بمبو قابلیت نمونه برداری از پایین ترین قسمت بار کامیون را می دهد به طوری که به راحتی از 5 سانتیمتر کف نمونه برداری می کندو این امر درجهت کاهش تقلباتی مانند خاک در کف بار می باشد. امید که پاسخگوی نیاز خریداران عزیز بوده باشیم. درصورت نیاز به اطلاعات تکمیلی یا قیمت بمبو با شماره های زیر تماس بگیرید.
09122436094 021-88826626

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شهرام رادفر، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ روز پیش به روز شده.

شهرام رادفر
شهرام رادفر
آگهی: فروش انواع بمبو
شهرام رادفر