برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
caroption

گرمکن صندلی خودرو

گرمكن صندلي خودرو

گرمکن صندلی ماشین کلید گرد و فابریک:
درباره تارخچه گرمکن های صندلی خودرو گفته می شود که این قابلیت برای اولین بار در سال ۱۹۶۶ و برای کمک به کمر درد عرضه شدند. در سالهای نه چندان دور قابیلت گرمکن خودرو فقط برای تعدادی از خودرهای لوکس و گران قیمت وجود داشت. لذا هم اکنون این آپشن گرمکن خودرو به طور گسترده ای و همچنین با قیمت مناسب برای استفاده بر روی تمامی خودروها تولید و عرضه می شود که شما نیز می توانید از آن ها استفاده کنید. پد گرمکن صندلی خودرو قابلیت نصب برای روی تمامی خودرو ها را دارد. توجه داشته باشید این پدهای گرمکن زیر تودوزی صندلی نصب می شوند این آپشن دارای کلید تنظیم گرمای کم و زیاد می باشد که شما می توانید متناسب با دمای هوا و ماشین آن را تنظیم نمایید.آپشن صندلی گرمکن خودرو در فصل زمستان و همچنین شب های خنک تابستان علاوه بر ایجاد گرما در نزدیکی بدن شما سبب گرم شدن بدن شما می شود و در نهایت شما احساس راحتی بیشتری در رانندگی های طولانی مدت خواهید نمود و باعث رفع خستگی شما می شود.

گرمکن صندلی خودرو در برخی از خودروها شامل صندلی جلو راننده و سرنشین جلو می شود و دربرخی خودروها نیز شامل همه سرنشینان می شود همچنین این آپشن در ایران شامل خوروهای ژاپنی و کره ای می باشد.

صندلی ها گرم شده خودرو بسته به میزان گرما متناسب با سلیقه هر فرد متفاوت است توجه داشته باشید که هنگامی که صندلی داغ شد شما می توانید به همان روشی که آن را روشن نموده اید اقدام به خاموش کردن آن نمایید و با فشردن کلید مربوطه گرمکن صندلی تا زمانی که چراغ گرمکن خاموش شود که این امر به شما نشان می دهد گرمکن خاموش است.

گرمکن صندلی خودرو دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها بر روی خودرویی خاص قابلیت نصب و استفاده دارند برخی از شرکت های خودرو سازی این آپشن گرمکن خودرو را دارند که معمولا با فشار دادن یک کلید قابلیت فعال سازی آن به صورت مجزا برای قسمت های بالای صندلی و پایین صندلی و یا به شکل همزمان وجود دارد.

نکته ای که هنگام نصب گرمکن صندلی باید بدان توجه داشت این است که نصب این گرمکن ها باید توسط فردی حرفه ای انجام شود تا بعدها مشکل پیش نیاید چرا که در صورتی که نصب به درستی انجام نشود ممکن است کلید گرمکن پس از مدتی از کار بیافتد و یا اینکه قسمتی از صندلی توسط گرمکن سوزانده شود.

استفاده از گرمکن به شما این اطمینان را می دهد که با خیال راحت در فصل های سرد سال به رانندگی بپردازدی و از رانندگی خود لذت ببرید.

در پایان به نظر برخی از متخصصان ارتوپد دراین باره اشاره ای خواهیم نمود .

دکتر (Mizhiritsky) و دکتر(Shamie) معتقد هستند استفاده از گرمکن صندلی برای بهبود دردهای کمر مفید است هر چند با اطمنان نمی توان اظهار کرد که گرمای منشعب از صندلی تا عمق بافت های اعضلاتی کمر امکان انتقال را داشته باشد بخصوص در فصل سرما چرا که در این فصول مردم برای گرم کردن خود از لباس های ضخیم استفاده می کنند
🆔 @Optioncarr
/گرمکن تویوتا/گرمکن نیسان/گرمکن مزدا/گرمکن بنز/گرمکن بی ام و/گرمکن پژو/گرمکن رنو/گرمکن سیتروئن/گرمکن نیسان/گرمکن جک/گرمکن لکسوس/گرمکن جیلی/گرمکن لیفان/گرمکن میتسوبیشی/گرمکن گریت وال/ گرمکن کیا/گرمکن سوزوکی/گرمکن سانگ یانگ
راههای ارتباطی با ما:
☎️09126809903
☎️09227085536
☎️02166014032
🎁ادرس اینستاگرام
car__option
ℹ️ادرس سایت
www.procaroption.ir
💟🆔ارتباط با ادمین
@Optioncarr
https://telegram.me/caroptionn

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

caroption، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

caroption
caroption
آگهی: گرمکن صندلی خودرو
caroption