برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
استندسازان

ساخت انواع صندوق صدقات و خیرات و نزورات

ساخت انواع صندوق صدقات و خيرات و نزورات

گروه تولیدی و تبلیغاتی استندسازان از سال 1391 فعالیت مستمر خود را با تولید انواع صندوق هایی در ضمینه صدقات/ انتقادات پیشنهادات/قرعه کشی و همچنین بهره بردن از اخرین تکنولوژی روز دنیا و بهترین طراحی شروع کرده و امید بر ان دارد با عنایت پروردگار ،کار خود را وسعت داده و به کشور های همسایه نظیر عراق کالای ایرانی باکیفیت مطلوب صادر نماید.
از جمله محصولات تولیدی شرکت استندسازان میتوان به انواع صندوق صدقات با متریال های پلکسی گلاس و ام دی اف و پلاستیکی و نیز انواع تابلو های لایت باکس و خیلی دیگر از محصولات ام دی اف و پلکسی اشاره کرد.
از این رو استندسازان توانسته بخش عظیمی از نیاز بازار به صندوق صدقات و استند های تبلیغاتی و انواع لایت باکس را تامین نماید.
ساخت و تولید صندوق صدقات انتقادات و پیشنهادات و قرعه کشی در ابعاد رو میزی ایستاده و دیواری با متریال های مختلفی همچون ام دی اف و پلکسی گلاس و فلز با کیفیتی مطلوب توسط کادر فنی مجرب استندسازان صورت گرفته و این شرکت مفتخر بوده تا کالای ایرانی با کیفت خود را بین انواع خیریه ها و سازمان های مردم نهاد (NGO)و مراکز های مختلف پخش نماید.

استند سازان تولید کننده انواع صندوق برای انواع انجمن های خیریه و نیازمندان و ایتام با هدف ساخت کاربردی ترین صندوق های رومیزی و دیواری و فروشگاهی
نوع متریال مورد استفاده در این صندوق ها پلکسی گلاس شفاف میباشد که هم تمام شفاف بوده و هم میتوان بر روی ان ارم و لوگو موسسه را حکاکی نمود تا به هیچ وجه از بین نرود و پاک نشود.

ساخت و تولید انواع صندوق در ابعاد ایستاده و رومیزی و دیواری
با متریال پلکسی گلاس ام دی اف و آهن
موارد استفاده همچون صندوق صدقات انتقادات و پیشنهادات قرعه کشی آرا
طراحی های جدید صندوق صدقات همچون طرح لبخند رو میزی و طرح تریبون کوچک رو میزی ساخته شده از متریال پلکسی گلاس به همراه ام دی اف با نمایی زیبا و قیمتی بسیار مناسب برای خیریه های مختلف

تلفن ثبت سفارش محصول:

09127637890 استندسازان

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

استندسازان، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

استندسازان
استندسازان
آگهی: ساخت انواع صندوق صدقات و خیرات و نزورات
استندسازان