برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حامد یوسفی

فروش خشک کن انجماد( freeze dryer) آلمان

فروش خشك كن انجماد( freeze dryer) آلمان

نمایندگی انحصاری فریز درایر ساخت کمپانی کریست Christ آلمان
یک روش خشک کردن متداول جهت نمونه های حساس به دما استفاده از دستگاه خشک کن تصعیدی یا خشک کن انجمادی یا فریز درایر (( Freeze Dryer است که غالبا در ازمایشگاههای صنایع دارویی ، غذایی ، پزشکی و بیو شیمی و تحقیقاتی استفاده می شود. در واقع در این روش حلال نمونه منجمد می شود و سپس تصعید می شود و نهایتا خواص فیزیکی و شیمیایی ماده بدون تغییر باقی می ماند. شرکت ویتا طب کوشا نمایندگی کمپانی Christآلمان یکی از معروفترین شرکتهای فعال در این زمینه می باشد و دستگاههای آزمایشگاهی ، پایلوت و صنعتی خشک کن انجمادی را با ظرفیت های مختلف ارائه می دهد.
ظرفیت دستگاههای آزمایشگاهی 2 ، 4 ، 6 و 8 کیلوگرم و دما 55- درجه سیلسوس می باشد که مدل alpha-1 2 LD plus جز پرفروشترین و روتین ترین دستگاه فریز درایر آزمایشگاهی است. شرکت ویتا طب کوشا با ضمانت نامه 118 ماه و خدمات ژس از فروش 10 ساله دستگاههای فوق را عرضه می کند.
لطفاً در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره ی رایگان در انتخاب خرید ، با بخش فنی و واحد فروش این شرکت تماس حاصل نموده و یا از طریق پست الکترونیکی در خواست خود را به صورت مکتوب به بخش فروش ارسال نمایید .
پیشاپیش از حسن توجه شما کمال تشکر را داریم.

با تشکر
تیم فروش شرکت ویتا طب کوشا
آدرس: خ جمهوری- خ رازی- ساختمان 26- واحد 301
تلفن: 02166714383-02166714405
ایمیل: sales[at]vitateb.com
وب سایت: www.vitateb.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حامد یوسفی، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۰ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

حامد یوسفی
حامد یوسفی
آگهی: فروش خشک کن انجماد( freeze dryer) آلمان
حامد یوسفی