برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فناوران زاگرس

دیگ بخار 5 تن فن آوران

ديگ بخار 5 تن فن آوران

مشخصات فنی
بویلر های بخار با رعایت استاندارد ملی ۴۲۳۱ طراحی و ساخته شده، فولاد مصرفی جهت شل و شبکه ابتدایی و انتهایی از ورق 17mn4 ساخته شده است. شبکه های ابتدایی و انتهایی توسط دربل رادیال به شکل کونیک سوراخ گردیده ، لوله های آتشخوار از نوع ST 35/8 (BS آلمان) است و دوسر آنها بر روی شبکه های جوش می گیرند، قسمت کوره پاس بک و چمبر از فولاد 17mn4 ، الکترود های مصرفی به ترتیب 1610 برای جوش نفوذی ، 7018 برای تکمیل ، MT12 برای آلایش (ساخت ایساب سوئد) است. قسمت ابتدایی و انتهایی کوره از سیمان ( فوند و فرانسه) با شاموت مخصوص است. کلیه مهارهای داخلی و بیرونی از فولاد A 285 و شبکه های از گرید C است.ایزولاسیون از پشم سنگ 2 اینچ استاندارد و فلنچها از نوع فشار قوی Pn16 است.روکش نهایی از ورق استیل است و درهای دیگ جهت بازدید و سرویس های بعدی به صورت لولائی ساخته شده اند.
متعلقات:
مشعل ، ساخت کارخانه های معتبر داخلی با لوازم و متعلقات اروپایی ، در سیستم های یک سوخت (گازوئیلی ، گازی ، مازوت) در سیستم های دو گاز سوز (گازوئیل وگاز ، گازوئیل و مازوت ، گازو مازوت).
نول کنترل فانتینی عیوض ساخت ایتالیا جهت کنترل سطح آب داخل دیگ.
پرشر سوئیچ هانیول (ساخت آمریکا) جهت کنترل فشار دیگ. 2عدد
مانومتر جهت نمایش فشار داخل دیگ.
پمپ طبقه ای متناسب با ظرفیت دیگ بخار.
ترموستات کیم ایتالیا با باکس آلمان جهت اگزوز
تابلوی کنترل فرمان تمام اتوماتیک مجهز به آمپرمتر ، کلید استارت استاپ ، کلید فرمان ، کنترل فاز ، فیوز سه فاز ، کلید مینیاتوری ، آژیرخبر ، شیر محافظ ، ولتمتر ، کنتاکتور ها ، چراغ های سیگنال.
سوپاپ اطمینان بخار اصفهان با گواهی کیفیت و استاندارد.
ساید گلاس مغناطیسی 2 دست
چک والو با مغزی استیل جهت تغزیه دیگ ، بلودان والو از نوع تک ضرب با مغزی استیل جهت تخلیه آب دیگ ، استاپ والو از نوع سوزنی جهت کنترل بخار خروجی از دیگ.
برای بویلر های بالای 5 تن ازموبری کنترل دوبل بجای لول کنترل استفاده می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به رزومه کاری و کاتالوگ های محصولات و آشنایی با امکانات و توانمندی های مجتمع فن آوران زاگرس به سایت این شرکت به نشانی http://www.zagrosboiler.com/ مراجعه فرمایید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فناوران زاگرس، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

فناوران زاگرس
فناوران زاگرس
آگهی: دیگ بخار 5 تن فن آوران
فناوران زاگرس