برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ariantest

آموزش کارشناسی رنگ خودرو تهران بروجرد شهرکرد

آموزش كارشناسي رنگ خودرو تهران بروجرد شهركرد

آموزشگاه فنی نخبگان یکی از برترین آموزشگاه های کشوری که در حوزه ی کارشناسی رنگ خودرو و تمامی مباحث مربوطه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در حال فعالیت و آموزش دوره های کارشناسی تخصصی خودرو می باشد. این آموزشگاه با سابقه ای چندین ساله و درخشان، با داشتن بیش از ۴۰۰ مرکز فعال و تخصصی کارشناسی خودرو در سطح کشور و همچنین کسب عنوان برتر مدیران شاسیته ملی سال ۹۷ مدیریت محترم این آموزشگاه، با کادر آموزشی مجرب و متخصص آماده ارائه تمامی آموزش های تکمیلی کارشناسی خودرو به متقاضیان عزیز ( پذیرش به صورت خانم و آقا ) از سراسر کشور می باشد.

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب، بدون داشتن دانش کارشناسی خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث مهم کارشناسی خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی خودرو نموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی خودرو شده اند.

و نیز افرادی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از علاقمندان به رشته کارشناسی خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن جوابگوی افراد نمی باشند. لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت گفته افراد، هیچ گونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید. و قبل از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

اسکان رایگان طی برگزاری دوره های آموزشی کارشناسی خودرو، اعطاء گواهینامه معتبر داخلی، بین المللی و دانشجو – اعطاء نمایندگی و پشتیبانی کامل و … از مزایای آرین تست و آموزشگاه فنی نخبگان می باشد.

آموزش های کارشناسی تشخیص رنگ خودرو به صورت کاملا حرفه ای و به دوصورت تئوری و عملی برگزار می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از سرفصل های آموزشی کارشناسی خودرو، ثبت نام، انجام هماهنگی های لازم و اطلاع از نحوه ی برگزاری دوره های آموزشی کارشناسی تخصصی حرفه ای با کارشناسان مجرب آموزشگاه فنی نخبگان در تماس باشید.

تماس با مدیریت : ۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ - 09359130499

تماس با پشتیبانی: ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱

شماره آموزشگاه: ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷

آدرس سایت: www.ariantest.ir

آدرس : اصفهان خیابان امام خمینی – خیابان بابوکان – نبش تقاطع اول سمت راست آموزشگاه فنی نخبگان

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ariantest، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

ariantest
ariantest
آگهی: آموزش کارشناسی رنگ خودرو تهران بروجرد شهرکرد
ariantest