برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نوین ملحینه گرمسار

نمک دباغی و چرم سازی- نمک چرم و پوست- تولید نمک صنعتی

نمك دباغي و چرم سازي- نمك چرم و پوست- توليد نمك صنعتي

شرکت نمک نوین ملحینه گرمسار، با سال ها فعالیت درخشان در حوزه تولید انواع نمک صنعتی و نمک خوراکی در کشور و همچنین موفق در بخش صادرات نمک به دنیا، آمادگی خود را جهت تامین نمک کارخانجات دباغی و سایر مراکز مصرف کننده نمک اعلام می دارد.

چرم سازی یا دباغی پوست، یک فرآیند فیزیکی – شیمیایی بسیار باارزش است. زیرا به تولید ماده ای ارزشمند و گرانبها بنام چرم می انجامد. طی این فرایند، پوست خام فاسد شدنی به پوستی فاسد نشدنی تبدیل می شود. ماده ای زیبایی و کیفیت آن زبان زد همه است. بطوری که همه ما لباس و یا وسیله از جنس چرم داریم ک طور خاصی آن را دوست داریم. به همین دلیل صنعت چرم سازی جز صنایع موفق در دنیاست.
به دنبال پیشرفت صنعت چرم، نیاز به تولید بیشتر آن و در نتیجه نیاز به تامین بیشتر نمک مورد استفاده در این صنعت احساس می شود. زیرا جز کاربردی ترین ماده در فرایند دباغی پوست و تهیه چرم "نمک" می باشد. برای تهیه چرم از پوست حیوانات ابتدا پوست آنها را جدا می کنند. این کار را با استفاده از محلول آب نمک انجام داده و سپس در در هوای آزاد و در جریان هوای گرم خشک میکنند.
بطور کلی از نمک دباغی در جهت تولید، نگهداری از پوست، جلوگیری از فساد و نیز آب گیری استفاده می‌کنند.

نمک مناسب صنعت دباغی و چرمسازی، از نمک پودری (نمک نرم، نمک زیرسرندی، نمک آردی) می باشد.
جهت اطلاع از قیمت انواع نمک های صنعتی و چرم سازی با کارشناسان ما در واحد فروش از طریق شماره تلفن مندرج در بخش تماس، در ارتباط باشید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نوین ملحینه گرمسار، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

نوین ملحینه گرمسار
نوین ملحینه گرمسار
آگهی: نمک دباغی و چرم سازی- نمک چرم و پوست- تولید نمک صنعتی
نوین ملحینه گرمسار