برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
چاپ عقیق

طراحی و چاپ فاکتور تمام رنگی دو برگی باکیفیت و ارزان

طراحي و چاپ فاكتور تمام رنگي دو برگي باكيفيت و ارزان

مرکز چاپ و گرافیک عقیق با در اختیار داشتن نیروی متخصص در سطح بالا، برای چاپ فاکتور خرید، نسبت به کیفیت بی نظیر چاپ افست اقتصادی ترین پیشنهاد را ارائه می دهد.
به هنگام خرید کالا رسیدی که مشخصات و قیمت کالا در آن ذکر شده است در اختیار خریدار قرار می گیرد که به این رسید،فاکتور فروش هم می گویند.کاربرد این فاکتور در زمان بروز مشکل برای کالا،هم برای خریدار و هم برای فروشنده اهمیت پیدا می کند.
معمولا از کاغذ کاربن دار ، کاربن لس (NCR) و به اصطلاح خودکپی در چاپ فاکتور و اوراق اداری مورد استفاده قرار می گیرد . تعداد و ترتیب آن معمولا به صورت دو نسخه ، سه نسخه ، چهار نسخه می باشد. کاربن لس بدون نیاز به کاربن می باشد که باعث صرفه جویی در زمان سهولت انجام کار می شود و معمولا در صنایع تولیدی ، هتل، بیمه، حقوق، طراحی، بازاریابی و شرکت های بازرگانی و هوایی پرمصرف می باشد ،صحافی سرچسب یا پرفراژ منگنه با شماره فارسی و لاتین بسیار رایج است. کانون چاپ و گرافیک عقیق قم با سال ها سابقه و تخصص و مجری سفارشات مجموعه های بزرگ در زمینه چاپ فاکتور رسمی و اداری، کلیه مراحل چاپ ، شماره زنی ، پرفراژ ، ترتیب و صحافی انواع فاکتور و قبوض را در اسرع وقت و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد .
عجله کن و جهت مشاوره رایگان ما تماس بگیر:
پل های ارتباطی:
تلفن دفتر: 32912525-025
وبسایت: https://aghigh-co.ir/
واتساپ/تلگرام: 09221016771
زیلینک: https://b2n.ir/a76069
(فاکتور – چاپ فاکتور – چاپ فاکتور ارزان قم – چاپ فاکتور کاربن لس – انواع فاکتور – چاپ انواع فاکتور - چاپ فاکتور رسمی - چاپ فاکتور رسمی با شماره ملخی و سرچسب - کاربن لس - کاغذ تحریر الوان – چاپ فکاتور غیر رسمی – طراحی و چاپ انواع فاکتور – فاکتور تک رنگ – فاکتور سورمه ای – فکتور دو نسخه – فاکتور سه نسخه – فاکتور چهار نسخه – فاکتور پرفراژدار – چاپ فاکتور کاربنلس – چاپ فاکتور رسمی – چاپ فاکتور کاربن لس و تحریر – سفارش فاکتور کاربنلس 2برگی و 3برگی – چاپ فاکتور فوری و ارزان در قم – چاپ فاکتور ساده و کاربن دار ارزان عقیق قم – فاکتور فروش کاربن دار کوچک – رنگی کاربن لس – چاپ و گرافیک عقیق قم – کانون عقیق قم)

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

چاپ عقیق، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ ماه پیش به روز شده.

چاپ عقیق
چاپ عقیق
آگهی: طراحی و چاپ فاکتور تمام رنگی دو برگی باکیفیت و ارزان
چاپ عقیق