برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گلستان

ارسال مستقیم سنگ کورین از کارخانه به سراسر ایران

ارسال مستقيم سنگ كورين از كارخانه به سراسر ايران

تلفن بخش فروش:
02146129203
09012248109
صفحه یکپارچه ، سالید سرفیس و یا کورین درواقع یک کامپوزیت تشکیل شده از رزین، مواد پرکننده و رنگدانه می باشد که با وجود ظاهر سنگ گونه امکان برش و ابزار خوری به وسیله ابزارهای نجاری مانند اره عمودبر، دورکن، اورفرز و سنباده چوب را دارد.
به بیان ساده این صفحات را یکپارچه مینامیم چون لمینیت یا روکش شده نیستند، پشت و رو و مغز آنها از یک جنس است و در یک نوبت به صورت یکجا تولید شده است.
صفحات یکپارچه به دلیل امکان استفاده از ابزار نجاری ، خم پذیری ، اجرای بدون درز و دوام بسیار زیاد پرچمدار بی رقیب دکوراسیون داخلی منزل و آشپرخانه هستند.
ظاهر زیبا و با دوام
تنوع رنگ بالا
پولیش پذیری و قابلیت پرداخت بسیار عالی
قابل تعمیر و ترمیم
مقاومت در برابر ضربه و حرارت
عدم نفوذ رطوبت و روغن
نصب یکپارچه و بدون درز
قابل حکاکی با لیزر، CNC و ابزار نجاری
قابلیت فرم پذیری
مقاوم در برابر اسیدها و مواد شیمیایی
دوام و طول عمر بالا
شرکت گلستان بلور در سال 1383 تاسیس گردیده و با توجه به کاربرد روز افزون سنگ یکپارچه با ویژگی های خاص آن در آشپزخانه ها، سرویس‌های بهداشتی، رستوران ها، هتل ها، دفاتر اداری، اماکن عمومی، کارهای هنری و غیره شرکت مصمم به تولید انواع محصولات سنگ یکپارچه گردید و با یاری خداوند و تلاش بی وقفه تا به امروز با بیش از 16 سال تجربه، آمادگی عرضه محصولات مورد نیاز و مشاوره در اجرای طرح‌های مختلف در هرنقطه از کشور ایران و کشورهای همجوار را داریم.
محصولات شرکت گلستان شامل سنگ کورین تکسانیت تولید شده با رزین اکریلیک اصلاح شده و سنگ کورین گلستون با رزین پلی استر و انواع روشویی و ظرفشویی و چسب مخصوص سنگهای کورین می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گلستان، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

گلستان
گلستان
آگهی: ارسال مستقیم سنگ کورین از کارخانه به سراسر ایران
گلستان