برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت بوران

طراحی و ساخت و تولید انواع دستگاههای سرد‌کننده

طراحي و ساخت و توليد انواع دستگاههاي سرد‌كننده

زمانی که قصد راه اندازی یک سردخانه صنعتی دارید، قطعا هزینه ها و تردید های بسیاری به سراغ شما می‌آید. برند های متفاوت، قیمت های متفاوت و موارد زیاد دیگری که انسان را خسته و کلافه می‌کند. در اینجا قصد داریم تا مشاوره ای کوتاه خدمت شما عزیزانی که قصد خرید یا احداث سردخانه دارید بدهیم.

سردخانه به عنوان یک بنگاه اقتصادی:

اولین موضوع در زمان احداث سردخانه بحث سود آور بودن “ساخت سردخانه” است. اولین گام برای احداث سردخانه صنعتی، امکان سنجی دقیق در تمامی ابعاد است. مکان احداث، زمان احداث، چشم انداز آینده، نزدیکی به مواد مورد نگهداری و بحث های جانبی دیگر که هرکدام به تنهایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

ساخت سردخانه به عنوان یک بنگاه اقتصادی جزء سرمایه گذاری های بلند مدت و ریسک پذیر است اما همینطور که ریسک پذیر و پر خطر هست احتمال بازده و سودآوری زیاد را نیز به دنبال دارد. همچنین باید سعی بر آن داشته باشیم که به صورت علمی و منطقی ریسک این سرمایه گذاری تا حد امکان پایین آورد. مکان سردخانه، نقشه کشی و عملیات عمرانی سردخانه که از مراحل ابتدایی احداث سردخانه است باید با مطالعه دقیق انجام شود. اگر که نقشه سردخانه به طور صحیح و بهینه تهیه و تنظیم شود، مکان پروژه به درستی انتخاب شود و عملیات عمرانی آن به درستی و مناسب با شرایط پروژه باشد می‌توان از هزینه های گزاف اضافی جلوگیری کرد هرچند که فقط و فقط این چند مورد نیستند که تاثیر گذار هستند اما از مهمترین عامل های هزینه بردار هستند. به طور مثال ابعاد اتاق ها باید به درستی انتخاب و به نحوی باشد که بهترین راندمان را داشته باشد و یا ارتفاع اتاق سردخانه چه مقدار باشد ۶متر، ۹متر، ۱۲ متر یا متراژ دیگری برای سردخانه شما مناسب است و به چه علت این ارتفاع برای این پروژه نیاز و بهینه است. در “ساخت سردخانه” باید از چندین تخصص استفاده نمود که این امر بسیار مشکل و هزینه بردار است. بهترین راه برای کاهش هزینه ها در همه جهات داشتن یک مشاور مطمئن، با تجربه و با دانش علمی بالا در زمینه احداث پروژه های مشابه است که باید به دقت انتخاب شود.

مشاوره سردخانه
انتخاب مشاور خوب برای ساخت سردخانه:

حال این سوال پیش می‌آید که چگونه یک مشاور خوب انتخاب کنیم؟

از آنجایی که افراد غیر متخصص در این زمینه یا افرادی که فقط در یک شاخه تخصصی از سردخانه مهارت دارند مدعی مشاوره دهنده ساخت سردخانه به صورت تخصصی هستند و افرادی که فقط قصد سود جویی دارند باید انتخاب مشاور با دقت فراوان شود. در این راستا شرکت های تولید تجهیزات سردخانه یک از بهترین گزینه ها هستند چرا که دارای تجربه فراوان و اعتباری زیاد هستند.

کیفیت در ساخت و تنوع محصولات مزیت ما است.برای تجهیز انواع سردخانه و سیستمهای تهویه (کندانسور، اواپراتور، چیلر و …) به عنوان مشاور و تأمین کننده قطعات در کنار صاحبان صنایع هستیم.
https://booranco.com
واتساپ 09392053731
0253168
02177600881
فکس:02533800195

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت بوران، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

شرکت بوران
  • قم، کیلومتر 15 جاده قدیم قم -تهران- شهرک صنعتی شکوهیه- فاز 2 بلوار بروجردی- کلاهدوز چهارم
  • 0253168
  • واتساپ
شرکت بوران
آگهی: طراحی و ساخت و تولید انواع دستگاههای سرد‌کننده
شرکت بوران