برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سبط النبی

سلوک مهدوی

سلوك مهدوي

سلوک مهدوی انتشارات سبط النبی چاپ چهارم این کتاب را با 276 صفحه وزیری و قیمت 12000تومان

📗این کتاب با طرح مطالبی از قبیل 🌻«مهدی شناسی در آیات و روایات» و پیوند آن با مباحثی چون «مهدی شناسی ـ مهدی ولائی ـ مهدی باوری ـ مهدی یاوری ـ مهدی محبی و مهدی کفائی» سعی کرده است که مباحث امام زمانی را با رویکردی متفاوت عرضه کند.

مطالبی که در ده درس این کتاب آمده است به این شرح است:📚

1⃣درس اول به موضوعاتی چون فضیلت مهدی شناسی و مهدی و وجه خداوند و مهدی عصاره تمام موجودات و مهدی حاضر و ناظر در همه جا و مهدی خلاصه انبیا و عصاره اوصیا و مهدی وارث معجزات انبیا پرداخته شده است.

2⃣درس دوم به موضوعاتی چون حقیقت قرآن و مهدی آیینه دار چهره و سیره محمدی و مهدی امام هدایت و تربیت و مهدی امام مهر و محبت و مهدی توجه گاه اولیا و فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری پرداخته است.

3⃣درس سوم به موضوعاتی چون پیوند محبت و زمزمه خدایی و سیر و سلوک با محبت مهدوی و محبت مهدی محور تربیت ولایی پرداخته است.

4⃣درس چهارم به مطالبی از جمله جایگاه رفیع معدی باوران و مهدی باوری در متن زندگی و منجی باوری در زبو داوود و منجی باوری در آیین هندو اشاره کرده است.

5⃣درس پنجم به موضوعات نسل توفان و عزم به یاری سواری و رایت طوفان و مهدی یاوران حوان و جوان گرا و آرزوی شهادت و فرازی از رهنمود های رهبر معظم انقلاب پرداخته است.

6⃣درس ششم به نکاتی در مورد جدبه ولایت و مهدی ولایی در قرآن و ختم اولیا و مهدی ولایی تنها راه سلوک پرداخته است.

7⃣درس هفتم به موضوعات مهدی لقایی امکان و معیار آن و امکان دیدار و برتر از ملاقات و به تمانی آن طلعت آفتابی و مهدی لقایی بدون شناخت و بهشت مشتاق دیدار مهدی پرداخته است.

8⃣درس هشتم به مسائلی از قبیل بندگی کن و گناه نقاب دیدار و تحصیل رضایت پروردگار و جلوه ولایت و رمز مهجوری و درس انتظار و انتظار پویا تعهد آور و سازنده و تقلید از فقیه جامع شرایط و گوش به فرمان ولی فقیه و دعوت مردم به سوی امام زمان علیه السلام پرداخته است.

9⃣درس نهم به نکاتی در مورد نقرب به قرآن و وصال در پرتو قرآن و انس و اتصال با قرآن و دعا برای تعجیل فرج و را وضال و دستی به دعا بردار! و اصحاب عاشورایی و بیرق عاشورا به دست اشاره کرده است.

🔟درس آخر نیز اشاره ای به مسائلی از قبیل سید بحرالعلوم در آغوش امام زمان علیه السلام و ولایت در پرتو ولایت و سیره سلوکی و تربیتی و مقام تشرف و حضور و راز وصال و نماز شب و اقامت در محبت علی و حرمت اهل روضه و انتظار حقیقی و چشم امید سوی رجعت و تحولی ناگهانی در اوج جوانی و جامعیت کم نظیر و سیره علمی و تربیتی و سلوک حسینی رمز و راز وصال داشته است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سبط النبی، از ۱۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

سبط النبی
سبط النبی
آگهی: سلوک مهدوی
سبط النبی