برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه مهندسی سیکاپ

pH متر قلمی با کیفیت هانا مدل HANNA HI98127

pH متر قلمي با كيفيت هانا مدل HANNA HI98127

دستگاه pH متر قلمی مدل HANNA HI98127 یکی از بهترین مدل های تستر pH موجود میباشد که ویژگی های دقتی pH متری دستگاه های رومیزی و حتی پرتابل را در خود جای داده است. این اسیدسنج با طراحی عالی و قابل استفاده با یک دست ، قادر به اندازه گیری pH در بازه -۲٫۰ تا ۱۶٫۰ و دقت اندازه گیری ±۰٫۱ pH میباشد.همچنین این تستر اسید سنج دارای دو نقطه کالیبراسیون و خاصیت ضد آب بودن را دارا می باشد.

این محصول ساخت کمپانی هانا امریکا می باشد که شرکت تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیق سیکاپ این محصول را به مدت یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

مشخصات فنی دستگاه pH متر قلمی مدل HANNA HI98127

بازه pH : -۲٫۰ تا ۱۶٫۰ pH
وضوح : ۰٫۱ pH
دقت : ±۰٫۱ pH
بازه دمایی : -۵٫۰ تا ۶۰٫۰°C
وزن : ۱۰۰ گرم
این شرکت نمایندگی فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری و آزمایشگاهی با تسهیلات گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش در سراسر کشور ارائه دهنده می باشد که شامل کمپانی های:
FLUKE , TESTO , KIMO , HIOKI , KYORITSU , MEGGER , DRUKE , AZ , MASTECH , BENETECH , STANDARD , OLYMPUS , LUTRON , VICTOR , FINETECH , HANNA , IRTEK
جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمائید ، ویا با آدرس ایمیل ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به شما هم میهنان گرامی می باشند .
شماره تماس دفتر ( مازندران ) : 01134668143
شماره فکس: 01134664382
شماره تماس موبایل : 09371965314
ایمیل شرکت: info.seekap@gmail.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه مهندسی سیکاپ، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

گروه مهندسی سیکاپ
گروه مهندسی سیکاپ
آگهی: pH متر قلمی با کیفیت هانا مدل HANNA HI98127
گروه مهندسی سیکاپ