برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بانه جی اس ام

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE 2021 مدل 40 میلی متری

ساعت هوشمند اپل واچ سري SE 2021 مدل 40 ميلي متري

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE 2021 مدل ۴۰ میلی متری یکی از ساعت‌های هوشمند زیبا و خیره کننده برند اپل است. این اپل واچ ۴۰ میلی متری مجهز به امکانات ویژه ای است که از این میان می توان به مجهز بودن آن به تراشه S5 اشاره کرد که باعث شده این اسمارت واچ اپل تا ۲ برابر سرعت بیشتری در مقایسه با اپل واچ سری ۳ داشته باشد. علاوه براین مقاومت آن در برابر عمق ۵۰ متری آب است. که هنگام باران و شست و شوی دست ها نیز می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد.

از میان ساعت های هوشمند اپل ؛ سری های SE از قیمت بسیار مناسب تری برخوردارند. اما خوب است بدانید که جدید‌ترین مدل ساعت هوشمند Apple ، اینبار اپل واچ مدل SE 2021 است. که از نظر طراحی ظاهری ، تفاوت زیادی با مدل های قبلی اش ندارد. قیمت ساعت هوشمند اپل که در دو مدل با ابعاد ۴۴ و ۴۰ میلی متر معرفی شده؛ متفاوت است. ساعت هوشمند مدل ۴۰ میلی‌متر SE 2021 مجهز به صفحه نمایش کوچکتری به نسبت مدل ۴۴ میلیمتری است. اپل واچ SE 2021 از لحاظ متریال بسیار با‌کیفیت بوده و از استاندارد ضدآب IP نیز پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید با خیال راحت برای انجام ورزش های آبی مثل شنا از این ساعت هوشمند استفاده کرده بدون آنکه نگران آسیب رسیدن به آن را داشته باشید. وزن این اسمارت واچ برابر با ۳۰٫۷ گرم است.

قیمت اپل واچ سری SE 2021 به نسبت امکاناتش مقرون به صرفه است. صفحه نمایش مدل ۴۰ میلیمتر با ابعاد ۱٫۵۷ اینچ و رزولوشن ۴۴۸×۳۶۸ پیکسل طراحی شده. با این وجود مجهز به باکیفیت ترین صفحات نمایش است. زیرا با پنل Retina LTPO OLED ساخته شده. بهره بردن از پنل اولد نه تنها کیفیت بسیار بهتری را به نسبت پنل‌های LCD ارائه می کند، بلکه به انرژی کمتری نیاز خواهد داشت. این صفحه نمایش با محافظ Ion-X strengthened glass باعث میشود ساعت هوشمندتان در برابر افتادن و ضربات احتمالی پشتیبانی شود. و از همه مهمتر از قابلیت ۳D Touch نیز بهره می برد.

این اپل واچ زیبا و کاربردی را میتوانید با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بانه جی اس ام سفارش دهید .
https://www.banehgsm.com/apple-watch-ser ies-se-2021-40mm.html

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بانه جی اس ام، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

بانه جی اس ام
بانه جی اس ام
آگهی: ساعت هوشمند اپل واچ سری SE 2021 مدل 40 میلی متری
بانه جی اس ام