برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت پرتو

نصب پنجره دو جداره در استان خوزستان

نصب پنجره دو جداره در استان خوزستان

UPVC پیشرفته
PVC ماده ی اولیه ساخت پروفیل در پنجره های مدرن UPVC می باشد که از مخفف کلمات (Unplasticised Poly Vinyl Chloride) تشکیل شده است.
این ماده یک نوع تنوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام است. در فرآیند تولید UPVC با افزودن مواد مختلفی چون ضربه گیرها (Impact Modifier) ، مواد ضد احتراق (Heat Stabilizers) ، پر کننده ها (Fillers) ، کمک کننده ها (Processiny Aids) ، روان کننده های داخلی و خارجی (Internal & External Lubricants) و رنگ های صنعتی (Pigment) به دو ماده اصلی فوق ، ترموپلاست UPVC به دست می آیدکه ترکیب جدیدی از ماده اولیه PVC بوده ، ولی به علت خواص فیزیکی متفاوت این ماده جدید اصطلاحا به آن یک ماده غیر پلاستیک اطلاق می شود.پنجره ونیچ از سرب به عنوان یکی از مواد افزودنی مختلف استفادهنمیکند.
مطمئن ترین و پر مصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره های ساختمان زیبایی و استحکام می باشد.
سبکی وزن ، خمش پذیری ، عدم اشتعال ، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک ، قابلیت تبدیل به سطوح سیقلی ، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در به کاربردن طرح های متعدد ، پلیمر مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است.

تماس مستقیم مهندس ظاهری

09166088568

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت پرتو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ سال پیش به روز شده.

شرکت پرتو
  • خوزستان، اهواز-بهارستان بلوار اقارب پرست پشت دانشگاه شهرداری پلاک 75
  • 061 3321 4488
شرکت پرتو
آگهی: نصب پنجره دو جداره در استان خوزستان
شرکت پرتو