برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت پنجره پانیاپلاسpania plus

نمایندگی پنجره دوجدارهupvcدراهواز

نمايندگي پنجره دوجدارهupvcدراهواز

در مورد پنجره دو جداره upvcثابت
در اهواز*09362611415*
محصول شرکت پنجره پانیاپلاس
پنجره upvc ثابت از پر کاربردترین و مناسبترین نوع اجزاء پنجره های دو جداره میباشد که چون ثابت است در آن از یراق آلات استفاده نمیشود و در مقایسه با دیگر انواع پنجره های دو جداره upvc در کاهش آلودگی صوتی تاثیر زیادی دارد.


از دیگر مزایای پنجره یو پی وی سی ثابت این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد میکند. همچنین به خاطر فیکس بودن (fixed) عایقی در برابر گرد و خاک، سرما و گرما است.این مدل پنجره دو جداره upvc را میتوان از پر مصرف ترین نوع پنجره دو جداره upvc نام برد زیرا در تمامی مدل های ترکیبی استفاده میگردد و به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کار برد دارد.

پنجره UPVC ثابت


پنجره دو جداره یو پی وی سی ثابت در ساخت آلاچیق upvc بالکن و نیز محوطه های گلخانه ای و پاسیو بسیار پر کاربرد بوده و موارد استفاده زیادی دارد این نوع از پنجره بدلیل ثابت بودن بالاترین درجه عایق را داراست.


از دیگر موارد استفاده از پنجره های upvc ثابت در پوشش سقفهای آلاچیق و مناطقی که می خواهیم در عین داشتن عایق رطوبت و گرما از نور کامل نیز بهره ببریم می باشد که بهترین گزینه در این موارد بی شک پنجره های یو پی وی سی میباشد . بیشترین سهم را پنجره یو پی وی سی ثابت دارد.


لازم به ذکر است که در پروفیل مصرفی پنجره ثابت میبایست نهایت دقت صورت گیرد تا کاملا با زاویه ۹۰ درجه به خط افق عمود باشد چراکه در ریگلاژ لنگه های متحرک بسیار تاثیر میگذارد.
لازم به ذکر است کلیه محصولات شرکت پانیاپلاس تولید بزرگترین کارخانجات صنعتی با دستگاههای تمام اتوماتیک جوش (4)سر میباشد و همچنین شیشه دوجداره این پنجره ها هم تولید کارخانه ای و نه کارگاهی میباشد و کاملا گازدار میباشد

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت پنجره پانیاپلاسpania plus، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت پنجره پانیاپلاسpania plus
شرکت پنجره پانیاپلاسpania plus
آگهی: نمایندگی پنجره دوجدارهupvcدراهواز
شرکت پنجره پانیاپلاسpania plus