برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت پرتو

upvc در اهواز

upvc در اهواز

شرکت پرتو
هدف از ساختن چنین پنجره هایی قطع ارتباط محیط داخلی و خارجی و تبادل حرارت و برودت این دو محیط است. اساس این شیشه های دو جداره بر مبنای ایجاد یک فضای خالی پر از هوای خشک و یا استفاده از یک گاز بی اثر مانند گاز آرگون بین دو صفحه شیشه ای است. به همین دلیل هدایت گرما و یا سرما بین جداره دو شیشه کاهش یافته و از انتقال گرما یا برودت و همچنین صدا از طریق پنجره بین دو محیط داخل و خارج به نحو چشمگیری کاسته می شود.
امروز دیوار های خشتی و گلی سنتی جای خود را به دیوارهای شیشه ای مرتفع ، براق و درخشان داده اند.
این سطوح رنگی زیبا به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی می تواند در مقابل سرما و گرمای محیط خارجی مقاومت کرده و ضمن حفظ زیبایی محیط ، آسایش و اطمینان را برای استفاده کنندگان به ارمغان آورد.
در صنعت معماری نوین ، دیوارهای ساخته شده از جنس شیشه های رنگارنگ رفلکس (شیشه هایی با درخشندگی خاص و انعکاس نور محیط اطراف) مورد علاقه و توجه زیاد استفاده کنندگان قرار گرفته است.
یک پمجره بزرگ ، نور کافی را در اختیارمان قرار می دهد ، طبیعت را به کنارمان می آورد ، احساس آرامس روزافزونی را به داخل محیط زندگی ما منتقل می سازد و در نهایت ، یک پنجره خوب می تواند پاسخگوی سایر نیازهای اولیه ما بوده و به عنوان یک عایق حرارتی مناسب موجب مصرف کمترین میزان انرژی جهت دستیابی به تهویه متبوع هوای داخل ساختمان گردد.

تماس مستقیم مهندس ظاهری 09166088568

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت پرتو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت پرتو
  • خوزستان، اهواز-بهارستان بلوار اقارب پرست پشت دانشگاه شهرداری پلاک 75
  • 061 3321 4488
شرکت پرتو
آگهی: upvc در اهواز
شرکت پرتو