برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت پرتو

بهترین پنجره دوجداره در اهواز

بهترين پنجره دوجداره در اهواز

شرکت پرتو
خصوصیات و ویژگی های شیشه دو جداره
ــ عایق حرارتی و برودتی
از نظر کمیت ، مقدار حرارت انتقال یافته از طریق شیشه با پارامتری به نام ضریب انتقال حرارت (ثابت K) مشخص می شود.
ثابت K طبق رابطه زیر تعریف می شود :
(K=Q/A*(T1 - T2
که در آن Q = میزان انتقال دما
A = مساحت پنجره
T1 = درجه حرارت خارج(فضای بیرونی)
T2 = درجه حرارت داخل(فضای داخلی)
بنابراین میزان انتقال حرارت از طریق پنجره با استفاده از رابطه زیر محاسبه می گردد :
(Q=KA*(T1 - T2
به سهولت می توان مشاهده نمود با افزایش میزان انتقال حرارت ، میزان ثابت K افزایش یافته و پنجره از عایق کمتری برخوردار خواهد بود.
به طور کلی مقدار ثابت K به فاصله بین دولایه شیشه ، نوع هوا یا گاز میانی و ضخامت لایه های داخلی و خارجی شیشه بستگی دارد.
به طور مثال برای یک شیشه تک جداره با ضخامت 4 میلیمتر ، مقدار ضریب ثابت K برابر 8/5 و برای یک قطعه شیشه دوجداره با دو لایه 4 و 6 میلیمتری و فضای میانی 14 میلیمتر که با گاز آرگون پر شده باشد ، مقدار ضریب ثابت K به 8/1 کاهش می یابد. این امر باعث صرفه جویی در میزان مصرف انرژی به مقدار 40 درصد و کاهش آلودگی صوتی به میزان 35 - 30 دسی بل(db) خواهد شد.

ــ تنوع در ارائه شیشه
با توجه به فضای داخلی دو لایه شیشه ، امکان نصب پروفیل های دکوراتیو به صورت مشبک و با ایجاد کادر با طرح های مختلف و همچنین انواع شیشه با رنگ های مختلف جهت زیبایی وجود دارد.
علاوه بر آن با نصب روکش های خاص PVC به نام (Gorgin Bar) بر سطح لایه بیرونی شیشه ، این امکان را برای مشتری فراهم می آورد که بتواند فرم های حاشیه ای متناسب با سلیقه خود را طراحی نماید و اغلب شیشه های دوجداره مورد استفاده در ساختمان های مسکونی از نوع فلوت بی رنگ می باشد ولی با توجه به سلیقه و انتخاب مشتری می توان امکان تولید شیشه دوجداره با جداره خارجی 6 میلیمتر در انواع رنگ های متنوع ، ساده و رفلکس ، لمینیت ، سکوریت ، سیم دار ، ضد گلوله Low - E جهت ساختمان های دولتی و یا مجتمع های تجاری ، اداری ، مسکونی و بیمارستانی را فراهم آورد.
از آنجایی که شیشه به تنهایی قادر به هدایت گرما و سرما بین دو محیط داخلی و خارجی می باشد بنابراین پنجره ها در هر ساختمان قوی ترین نقاط انتقال دهنده هوا به محیط داخلی محسوب می گردند. مشکلی که امروز مهندسین معمار در طراحی و اجرای واحدهای ساختمان با آن مواجه اند حفظ گرمای محیط ساختمان در زمستان و سرما و برودت فضای داخل در تابستان می باشد.
این امر ضمن فراهم نمودن آسایش و آرامش ساکنین داخلی ، امکان صرفه جویی در مصرف انرژی را نیز به دنبال دارد ، به همین منظور در معماری مدرن استفاده از پنجره های عایق و نصب شیشه های دوجداره بر روی آن توصیه می گردد.

تماس مستقیم مهندس ظاهری 09166088568

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت پرتو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت پرتو
  • خوزستان، اهواز-بهارستان بلوار اقارب پرست پشت دانشگاه شهرداری پلاک 75
  • 061 3321 4488
شرکت پرتو
آگهی: بهترین پنجره دوجداره در اهواز
شرکت پرتو