برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت زیست آزما

فروش ویژه مواد استخراج طلا سدیم متابی سولفیت کلرید قلع

فروش ويژه مواد استخراج طلا سديم متابي سولفيت كلريد قلع

شرکت دانش بنیان زیست آزما
فروش ویژه مواد استخراج طلا سدیم متابی سولفیت کلرید قلع، کلرید مس، سولفت آهن، اسید نیتریک، اسید کلریدریک و..
سدیم متابی سولفیت، سدیم بی سولفیت، سدیم پیروسولفیت، دی سدیم متا بی سولفیت، کلرید قلع، کلرید مس، سولفت آهن، اسید نیتریک، اسید کلریدریک و..
یکی از موارد اساسی در ارتباط با این ترکیبات شرایط ویژه نگهداری این مواد می باشد. اگر ظرفی که محلول این ماده در آن قرار می گیرد به طور کامل عایق بندی نشده باشد به سرعت با بخار هوا ترکیب شده و اکسید می شود. اگر شرایط نگهداری نامناسب باشد رطوبت جذب شده به تشکیل دانه های سخت منجر می شود.




فروشگاه اینترنتی
iranheavymetal.com


متابی سولفیت سدیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول Na2S2O5 است. همچنین به عنوان سدیم پیروسولفیت و سدیم دی سولفیت شناخته می شود. Na2S2O5 یک ترکیب یونی است که حاوی کاتیون سدیم (Na +) و آنیون متابیسولفیت (S2O52-) است. در حالت استاندارد خود ، متابی سولفیت سدیم به صورت یک پودر سفید یا سفید مایل به زرد وجود دارد . این ترکیب بوی کمی تندی شبیه به دی اکسید گوگرد دارد.
متابی سولفیت سدیم SMB یا بی سولفیت سدیم عمومی ترین پودر بازیابی طلا از محلول های اسیدی می باشد که می توان آن را به عنوان ته نشین کننده اختصاصی طلا نام برد. این پودر در واکنش با محلول های اسیدی حاوی طلا تولید گاز SO2 نموده و احیای طلا را نتیجه می دهد.
در محلول تیزاب سلطانی برای احیای طلا ابتدا اسید نیتریک اضافی محلول را با استفاده از روش های مرسوم خنثی سازی می کنیم و بعد به اندازه ی ۴ برابر طلای موجود در محلول متابی سولفیت سدیم ( بسته به خلوص متابی سولفیت) اضافه می کنیم در صورت خنثی سازی مناس
فروش ویژه مواد استخراج طلا سدیم متابی سولفیت کلرید قلع، کلرید مس، سولفت آهن، اسید نیتریک، اسید کلریدریک، سیانید، محلول سدیم سیانید، اسید سولفوریک، تیزاب سلطانی، هیدروژن پروکسید، اوره، سولفونیک اسید، سدیم هیدروکسید، بوره، بوراکس، سدیم کربنات، امونیوم کلرید، سدیم کلرات، پودر روی، پودر، آلومینیوم، دی متیل گلی اکسیم و...

فروش متا بی سولفید سدیم برای استخراج طلا
فروش سولفات آهن برای استخراج طلا
فروش کلرید قلع برای استخراج طلا
فروش مواد شیمیایی برای استخراج طلا

ادرس: دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز رشد شماره 5
تلفن تماس: 09152417830 و 05138767357

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت زیست آزما، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ هفته پیش به روز شده.

شرکت زیست آزما
شرکت زیست آزما
آگهی: فروش ویژه مواد استخراج طلا سدیم متابی سولفیت کلرید قلع
شرکت زیست آزما