برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت ویلاتوس

آموزش فرمول محصولات خودرویی و نانو

آموزش فرمول محصولات خودرويي و نانو

« شرکت ویلاتوس مفتخر است فرمولاسیون تولید انواع محصولات شوینده و محافظ مخصوص اتومبیل را با عالیترین کیفیت به شما عزیزان ارائه نماید.
محصولاتی اعم از « واکس و اسپری داشبورد _ واکس و اسپری تایر _ واکس و اسپری بدنه خودرو_ دوراکلین _ انواع شامپو کارواش _ روغن ها و .......»
ما با پشتیبانی یکساله و ۲۴ ساعته به شما آموزش خواهیم داد که چگونه محصولی با کیفیت بالا _ هم‌سطح و قابل رقابت با محصولات موجود در بازار را تولید نمایید.
ما صفر تا صد تولید را به طور دقیق برای شما شرح خواهیم داد و در تمام مراحل تولید‌ به عنوان مشاور در کنار شما خواهیم بود.

جهت دریافت فرمول و راهنمای تولید با ما در تماس باشید.»

*****************

انواع محصولات شوینده و محافظ خودرو /

«شامپو کارواش تاچلس »

شامپو کارواش تاچلس از محصولات جدیدی است که طرفداران زیادی دارد و استفاده از آن نسبت به روش های سنتی بسیار راحت است.برای استفاده از این محصول کافیست آن را بر روی سطح ماشین پاشش کرده و پس از گذشت مدتی [ بسته به میزان آلودگی خودرو ] ، بدون نیاز به هیچ دستمال و دخالت دستی آن را بشویید.
در روش شستشوی ماشین با تاچلس به دلیل عدم دخالت دست و هر گونه ابزار عدم آسیب به بدنه خودرو چند برابر می‌شود.این محصول همچنین علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا و رفع لکه های قدیمی بسیار مقرون به صرفه است‌ و سبب کاهش مصرف آب میشود.
باید گفت تاچلس به دلیل خنثی بودن نوع ترکیب سبب جلوگیری به رنگ بدنه ماشین میشود.

* درصد ترکیب و استفاده از تاچلس [ ۱لیتر شامپو کارواش+ ۲ کیلوگرم پودر نانو + ۲۰۰ لیتر آب ]

******************

« شامپو کارواش معمولی »

شامپو کارواش معمولی که جز روش های قدیمی محسوب میشود در ترکیب آن از موادی نظیر [ سورفاکتانت _ تثبیت کننده _ و دیگر مواد افزودنی ] استفاده میشود.
سورفاکتانت ها را میتوان به ۴ گروه ( آنیونی _ غیر یونی _ کاتیونی _ آمفوتریک ) تقسیم کرد.
از سورفاکتانت های آنیونی میتوان به : نمک سدیم / پتاسیم / آلکانول و.... اشاره کرد.شامپو کارواش معمولی شوینده ای پایه آب و قلیایی است.شامپو کارواش با کیفیت باید دارای مشخصاتی نظیر :
۱_ غلظت و ویسکوزیته مناسب
۲_ ph مناسب
۳_ قدرت شویندگی و پاک کنندگی بالا
۴_ صرفه اقتصادی بالا ، باشد.

****************

« دوراکلین »

این محصول مخصوص شست و شوی داخل کابین خودرو و سقف آن است و بسیار پر قدرت و عالی عمل میکند.از دوراکلین برای نظافت [ صندلی ها _ بغل درب ها _ کنسول _ داشبورد و سایر قطعات چرمی ] استفاده میشود.
این محصول علاوه بر تمیز کردن آلودگی و لکه ها بوی نا مطبوع داخل کابین را هم از بین می‌برد.به طور مثال به دلیل استفاده از سیگار ، به مرور بوی سیگار در فضای کابین ماندگار میشود که برای رفع آن بهترین گزینه استفاده از دوراکلین است.
بهترین روش برای استفاده از دوراکلین ترکیب ۱گرم از آن با ۱۰ گرم آب است که آن را بر روی سطح مورد نظر اسپری کنید و بعد از مدت کوتاهی با دستمال تمیز کنید.
دوراکلین برای سلیقه های متفاوت در رایحه های گوناگون تولید می‌شود.

****************

« واکس داشبورد »

محصولاتی هستند که برای حفاظت از قطعات مختلف خودرو تولید می‌شوند که از آنها میتوان به « واکس داشبورد _ واکس لاستیک _ واکس بدنه و.....» اشاره کرد.
واکس داشبورد معمولاً به صورت اسپری مورد استفاده قرار میگیرد و استفاده ی آن موجب افزایش دوام و طول عمر داشبورد میشود..توجه داشته باشید شاید واکسی که چربی و براقیت زیادی داشته باشد در ظاهر زیبا باشد اما اصلا محصول خوب و مناسبی نیست ؛ زیرا سبب جذب گرد و غبار میشود.
نوعی دیگر از واکس داشبورد «شیر واکس » نام دارد که محصولی بسیار مفید و کاربردی است. شیر واکس سبب جلوگیری از« رنگ پریدگی _ ترک خوردن _ ضربه _ اشعه خورشید و..... » میشود.
این محصول علاوه بر فوایدی که دارد از ایجاد الکتریسیته جلوگیری میکند.واکس داشبورد خوب و با کیفیت واکسی است که در آن از نفت و مواد نفتی استفاده نشود..

***************

« واکس بدنه »

این محصول از ترکیب « نوعی موم _ روغن های طبیعی _ پلیمر و رزین و....» تشکیل شده است.
واکس بدنه اتومبیل در دو نوع نرم و سخت ( مایع و چسبی ) تولید می‌شود.واکس چسبی که میتوان گفت‌ روش سنتی است و استفاده از آن سبب ایجاد لایه محافظ بر روی سطح اتومبیل میشود.
واکس مایع رایج ترین واکس است که مورد استفاده قرار میگیرد ، اما دوام کمتری دارد به حالتی که پس از هر بار شستشوی اتومبیل باید مجدد ان استفاده کرد.

****************

« واکس لاستیک (تایر) »

این محصول بیشتر به صورت اسپری مورد استفاده قرار میگیرد و

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت ویلاتوس، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت ویلاتوس
شرکت ویلاتوس
آگهی: آموزش فرمول محصولات خودرویی و نانو
شرکت ویلاتوس