برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نوین سازه

فروش الیاف پلی پروپلین و پلی استر بتن

فروش الياف پلي پروپلين و پلي استر بتن

فروش الیاف پلی پروپلین و پلی استر بتن

استفاده از الیاف پلی پروپیلن و پلی استر باعث می شود تا نسبت آب به سیمان درکل ضخامت عضو ثابت بماند و هیدراتاسیون سیمان ادامه یابد. استفاده از الیاف پلی پروپیلن منجربه یک سطح مناسب با مقاومت سایشی بالا می شود و همچنین از نفوذپذیری بتن کاسته و نفوذ عوامل خورنده را به داخل بتن به حداقل می رساند و دوام بتن را افزایش می دهد.

در کشور ما آب انداختگی تقریبا در تمامی ساخت و سازهای بتنی اتفاق می افتد که معمولاً این مشکل به سادگی با پاشیدن سیمان بر روی سطح بتن رفع می گردد. اما این راه حل منجربه تشکیل یک سطح بسیار ضعیف با نسبت بالای آب به سیمان می شود که به سادگی از بتن جدا می شود و مقاومت سایشی بسیار کمی دارد. درضمن آب انداختگی باعث ایجاد ترک های ریز می شود که اصطلاحاً ترک پوست سوسماری گفته می شود. این ترک ها اگر درمعرض دید باشند سطح را بدنما می کنند. کاربرد الیاف پلی پروپیلن از وقوع چنین پدیده ای جلوگیری می نماید و باعث ایجاد یک سطح مستحکم می گردد. در ضمن استفاده از الیاف پلی پروپیلن باعث میشود تا نسبت آب به سیمان درکل ضخامت عضو ثابت بماند و هیدراتاسیون سیمان ادامه یابد.

استفاده از الیاف پلی پروپیلن منجربه یک سطح مناسب با مقاومت سایشی بالا می شود و همچنین از نفوذپذیری بتن کاسته و نفوذ عوامل خورنده را به داخل بتن به حداقل می رساند و همچنین الیاف پلی پروپیلن دوام بتن را افزایش می دهد. استفاده از الیاف پلی پروپیلن در مناطقی مانند سواحل جنوبی شمالی کشور باعث جلوگیری از هدررفتن سرمایه ملی می شود.

مشخصات فنی الیاف پلی پروپیلن:
رنگ الیاف پلی پروپیلن سفید است .

الیاف پلی پروپیلن در بسته بندی اولیه و در بسته به دور از رطوبت و عوامل جوی در شرایط انبارداری مناسب به مدت ۵ سال می باشد .

کاربرد الیاف پروپلین در بتن:
بطور کلی از الیاف پلی پروپلین برای کنترل ترک در محصولات سیمانی و گچی استفاده می شود از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود :
• الیاف پروپلین در بتن مناسب جهت کنترل ترک در بتن آماده ، بتن پیش تنیده ، شاتکریت متداول ، اجرای پوشش کفها ، اندود کاری و بتنهای میکروسیلیسی
• استفاده از الیاف پروپلین در در دالهای بتنی ، اجرای کفها ، بتنهای طرح دار یا نقش دار و سواره روها
• استفاده از الیاف پروپلین در سازه های نگهدارنده آب ، بتن ریزی سازه های ساحلی و ….
• ترمیم لکه ها ، اجرای تیغه های نازک با استفاده الیاف پروپلین در بتن
• استفاده از الیاف پروپلین در سدها ، مخازن آب ، ساخت سیلوها و تونلها

مزایای الیاف پروپلین در بتن:
• مقرون بصرفه بودن الیاف پروپلین در بتن – بعنوان ضد ترک ، جایگزین مناسبی برای شبکه آرماتورها محسوب می شود
• مصرف آسان الیاف پروپلین در بتن – به نیروی کار و زمان اجرای کمتری احتیاج دارد
• همه کاره بودن الیاف پروپلین در بتن – از ایجاد ترکهای ذاتی در بتن جلوگیری می کند ویژگی های یک پرداخت نهایی و دوام بتن را بهبود بخشیده و مانند یک ضد زنگ عمل میکند
• پخش یکنواخت الیاف پروپلین در مخلوط بتن و عدم زنگ زدگی

روش مصرف الیاف پروپلین در بتن:
میزان بهینه مصرف الیاف پروپلین در بتن جهت دستیابی به شرایط لازم با ید با تولید مخلوط آزمایشی و استفاده از مواد و شرایط کارگاهی تعیین می گردد.
صورتیکه الیاف پروپلین در بتن در محل کارگاه و در بتن آماده مصرف می شود توجه می گردد حداقل به مدت ۵ دقیقه در دستگاه مخلوط کننده الیاف پروپلین اضافه شده کاملا ترکیب نمائید .

جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر :
شماره تماس: 09131989323
وبسایت: www.ClinicSazeh.ir
تلگرام: @Novin_Sazeh

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نوین سازه، از ۱۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

نوین سازه
نوین سازه
آگهی: فروش الیاف پلی پروپلین و پلی استر بتن
نوین سازه