برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس حمیدی

عایق رطوبتی حرارتی نانویی سقف سوله در قشم و عسلویه

عايق رطوبتي حرارتي نانويي سقف سوله در قشم و عسلويه

عایق و رنگ نانویی سوله در قشم و عسلویه و سراسر کشور
مناسب برای عایقکاری سقف سوله پاالایشگاه و قطعات فلزی کارخانجات

"عایق رنگی نانوایزوکاور" یک نوع"رنگ الاستیک"می باشد که ظاهری همانند رنگ معمولی دارد ولی علاوه بر رنگ آمیزی، کار "عایقکاری"را هم انجام می دهد .

"عایق الاستیکی نانوایزوکاور"؛"جایگزین ایزوگام"می باشد و دیگر نیازی به ایزوگام کردن سطح نیست؛حل مشکل نم و رطوبت و نشتی شیروانی با "عایق رنگی نانویی"

"عایقکاری" و رنگ آمیزی با "عایق رطوبتی حرارتی نانوایزوکاور" براحتی با قلممو انجام می شود و نیازی به تخصص برای اجرای عایقکاری ندارد.

عایقکاری و رنگ آمیزی با "عایق نانوایزوکاور الاستیکی" و "عایق نانوی رنگی" روی سقف سوله با عایق نانوایزوکاور بادوام و باکیفیت می باشد . این "رنگ روی گالوانیزه" دچار پوسته پوسته شدن از روی فلز نمی شود . بسیار با چسبندگی بالا به سطح فلزات می چسبد .

"عایق سقف سوله در عسلویه" ،"عایق سقف سوله در قشم" ،"رنگ شیروانی در قشم" ،"رنگ شیروانی در عسلویه" ؛ ( هم فروش عایق و رنگ نانو همراه با آموزش و دستورمصرف ، هم ماعزام اکیپ اجرای عایق و رنگ نانوپلیمری به سراسر کشور بدون محدودیت)

از این عایق رنگی نانویی ، می توان در تمامی شرایط آب و هوایی کشور استفاده کرد ؛ عایق مناسب برای مناطق سردسیر و گرمسیر کشور ( با سابقه اجرایی و رزومه کاری قوی )

نانوایزوکاور "عایقی ضدیووی" و بدون رنگ پریدگی می باشد که بدون پوسته شدن و بدون ترک خوردن در اثر سرما وگرما روی سطوح اجرا می شود

"عایق رطوبتی" و "عایق حرارتی روی سقف سوله" و عایق رنگی دیواره های سوله قابلیت اجرا داشته و دچار شکست نمیگردد . بدون نیاز به ایزوگام و قیرگونی و جایگزین کامل ایزوگام و قیرگونی

"عایق نانوایزوکاور" دارای تنوع رنگی می باشد ، رنگ نانویی بادوام بحساب می شود که مدت 14سال در سراسر کشور سابقه اجرایی دارد .

"عایق رنگی شیروانی در عسلویه" با تحمل گرمای هوا و با مقاومت بالا ، بدون ذوب شدن و بدون کنده شدن از روی سطوح موجدار و قوسدار سینوسی با اچسبندگی بالا به سطح می چسبد و کار "عایقکاری شیروانی در عسلویه" و "رنگ شیروانی در عسلویه" را انجام می دهد

فروش و اجرای عایق نانویی رنگی و عایق رطوبتی حرارتی نانوکاور در سراسر کشور :
تلفن تماس با دفتر مرکزی عایق نانوایزوکاور:
09128919148
09394088210

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس حمیدی، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

مهندس حمیدی
مهندس حمیدی
آگهی: عایق رطوبتی حرارتی نانویی سقف سوله در قشم و عسلویه
مهندس حمیدی