برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ariantest

آموزش کارشناسی خودرو با دستگاه تشخیص رنگ اهواز

آموزش كارشناسي خودرو با دستگاه تشخيص رنگ اهواز

کارشناس خودرو، شغل بسیار حساس و مهمی دارد چرا که تشخیص اشتباه او می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای خریدار خودرو به همراه داشته باشد.بر همین اساس لازم است که همواره تحت آموزش کارشناسی خودرو و به روز کردن دانش کارشناسی خودرو باشد.

آموزشگاه فنی نخبگان با بهره گیری از علم روز دنیا و با استفاده از ابزارآلات دقیق مهندسی در امر آموزش کارشناسی خودرو همواره پیشگام و پیشقدم بوده. در حال حاضر با بیش از ۵۰۰ مرکز فعال و تخصصی کارشناسی خودرو در سراسر کشور، اقدام به برگزاری دوره های کارشناسی خودرو نموده است.
کارشناسان مجرب آموزشگاه همواره آماده ارائه خدمات کارشناسی خودرو و همچنین آموزش کارشناسی خودرو به علاقمندان خانم و اقا از سراسر کشور می باشند.

متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی از افراد فرصت طلب، بدون داشتن دانش کارشناسی خودرو و عدم آگاهی کامل از مبحث مهم کارشناسی خودرو اقدام به برگزاری دوره های آموزش کارشناسی خودرو نموده و باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای علاقمندان حوزه کارشناسی خودرو شده اند.

و نیز افرادی با دادن آگهی در سایت های مختلف اینترنتی به بهانه آموزش از علاقمندان به رشته کارشناسی خودرو مبالغی را دریافت کرده و پس از آن جوابگوی افراد نمی باشند. لذا خواهشمندیم به هیچ عنوان قبل از حضور و اطمینان از صحت گفته افراد، هیچ گونه مبلغی را به حساب هیچ فردی واریز ننمایید. و قبل از هرگونه اقدامی با کارشناسان آموزشگاه فنی نخبگان مشورت کنید.

علاقمندان به کارشناسی خودرو از سراسر کشور می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از سرفصل های آموزش کارشناسی خودرو و نحوه ی برگزاری دوره های آموزش کارشناسی خودرو، با شماره های زیر تماس بگیرند.

تماس با مدیریت: ۰۹۱۳۶۷۷۶۰۰۷ – ۰۹۳۵۹۱۳۰۴۹۹
تماس با پشتیبانی: ۰۹۱۴۰۲۵۷۰۰۱
تماس با اموزشگاه: ۰۳۱۳۳۲۴۸۳۲۷
سایت: www.ariantest.ir
آدرس: اصفهان خیابان امام خمینی خیابان بابوکان نبش تقاطع اول سمت راست اموزشگاه فنی نخبگان

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ariantest، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

ariantest
ariantest
آگهی: آموزش کارشناسی خودرو با دستگاه تشخیص رنگ اهواز
ariantest