برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رضوی

استوانه سرامیکی

استوانه سراميكي

راشینگ رینگ سرامیکی ، استیل و پلیمری

پکینگ ها (پرکن ها) مهم ترین بخش یک برج پر شده می باشند که وظیفه افزایش سطح تماس دو سیال را بر عهده دارند. بازار گسترده مصرف این پرکن ها باعث شده است که امروزه در انواع و جنس های متنوع ساخته شوند ، از این جهت انتخاب صحیح پرکن مناسب کار ساده ای نیست . برای انتخاب یک پرکن باید تمام عوامل موثر در فرآیند را در نظر گرفت پس از این که جنس پرکنی که دوام لازم و مقاومت شیمیایی مناسب را داشته باشد انتخاب گردید پرکنی با حداقل هزینه برای عملکرد مشخص و مناسب انتخاب می شود .

سطح زیاد در واحد حجم پرکن بسیار مطلوب است اما این سطح باید قابل دسترس باشد . میزان تخلخل بستر و شکل نامنظم پرکن ها از جمله عوامل افزاینده سطح قابل دسترس می باشند میزان سطح تماس بین پرکن ها و دیواره برج تابعی از شکل پرکن می باشد و هرچه این تماس کمتر باشد بهتر است . توزیع یکنواخت و مناسب سیال در بخش های مختلف یک بستر نیز از موارد بسیار مهم است .موارد دیگرهم چون وزن ، استحکام و قیمت ، مرتبط با شکل ، روش ساخت و جنس پرکن می باشد .

سرامیک اولین جنس اصلی بوده است که به عنوان پرکن مورد استفاده قرار گرفته است و از این جهت تقریبا اکثر انواع پرکن ها از این جنس تیز ساخته می شوند . کاربرد پرکن های سرامیکی بیشتر در محیط های آبی و خورنده می باشد این جنس به دلیل تر شوندگی مناسب در تماس با آب و تشکیل یک لایه نازک مایع روی سطح پرکن ها در سیستم های آبی عملکرد خوبی دارد .

پکینگ های سرامیکی به منظور افزایش سطح تماس جهت تسریع در انجام واکنش های شیمیایی در برج های های پر شده (packed column) استفاده می شود . این قطعات در شکل های مختلفی استوانه ایی ، استوانه چلیپا ، زین اسبی ، کروی و لاته زنبوری تهیه می شود که در قسمت های مختلف برج بنا به سطح تماس مورد نظر از انواع این قطعات استفاده کنند.

پکینگ های سرامیکی تولیدی این شرکت پایداری مناسبی در برابر اسید و سایر محیط های خورنده دارند که این مقاومت شیمیایی بالا به واسطه جذب آب پایین این قطعات است و همچنین از مقاومت بالایی در شرایط کاری با فشار بالا و دمای بالا برخوردار می باشند. پکینگ های سرامیکی در فرایند تولید اسید ها به خصوص اسید سولفوریک و نیز فرایتد های شیمیایی دما بالا یا محیط های خورنده که پکینگ های پلاستیکی و فلزی آسیب پذیر خواهند بود استفاده شود.

این قطعات در برابر خوردگی تمامی اسید ها به جز اسید فلئوریدریک و نیز اغلب قلیایی ها مقاوم است .
---------------------------------------- ----------------------
سایت ما : www.RASHINGCERAM.IR
---------------------------------------- ----------------------
09136038859 رضوی
---------------------------------------- ----------------------

کلمات کلیدی: سرامیک تاور پکینگ سرامیک برای برج -پکینگ سرامیکی استوانه ای - پکینگ راشینگ رینگ - پکینگ پال رینگ سرامیکی - پکینگ تیغه ای سرامیکی - پکینگ تیغه ای پال رینگ

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رضوی، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ روز پیش به روز شده.

رضوی
رضوی
آگهی: استوانه سرامیکی
رضوی