برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رحیم ذوقی

صرفه جوئی انرژی برای کارخانجات

صرفه جوئي انرژي براي كارخانجات

صرفه جویی چیست ؟
صرفه جویی یعنی پیدا کردن روشهای نو آورانه برای استفاده بهتر از منابع محدود. بخصوص منابع تجدید ناپذیر. خوب است بدانید صرفه جویی میتواند یک سرمایه گذاری هم باشد.باتوجه به گران شدن هزینه های انرژی های مصرفی شامل گاز ، برق ، گازوئیل و..... که این گرانی تاثیر مستقیمی در قیمت تمام شده کالا ی تولیدی شما تولید کننده محترم خواهد داشت ، اولین گام چه خواهد بود ؟
آیا تا کنون این مطلب را که با استفاده از نور آفتاب میتوان آب گرم مورد نیاز کلیه واحد های صنعتی ، تجاری منازل مسکونی و..... را تا نقطه جوش تامین نمود شنیده اید؟
بله ، با توجه به جدیدترین تکنولوژی های موجود در دنیا دانشمندان بوسیله آبگرمکن های خورشیدی تحت خلا این امکان را بوجود آورده اند که آبگرم مورد نیاز واحد های صنعتی را چه برای استحمام پرسنل و چه جهت مصارف گوناگون در مقیاس وسیع کاملا تامین نمایند ، این بدین معناست که میتوان ادعا نمود هزینه های انرژی شما به میزان حداقل بین 30 وحداکثر 50درصد کاهش خواهد یافت و متعاقب آن کاهش هزینه های قیمت تمام شده کالاو بالارفتن توان رقابت در بازار داخلی وحتی بازارهای بین المللی را برای شما به ارمغان می آورد.
آبگرمکن های خورشیدی علاوه بر تامین آبگرم قادر به تامین گرمایش محیط منازل مسکونی وهمچنین تامین گرمایش آب استخر ها نیز هستند .
یکی از مزایای استفاده از انرژی ارزان و پاک کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی و در نتیجه توان رقابت در بازارهای خارجی را برای شما به ارمغان خواهد آورد
شرکت البرز سولار مفتخر است اعلام نماید با واردنمودن پیشرفته ترین سیستم های آبگرمکن های خورشیدی از خارج و همچنین با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و کارآمد قادر به تامین آبگرم مورد نیاز واحد شما در حجم های مختلف از100 الی40000 لیتر از طریق انرژی خورشید خواهد بود .
ذیلا مواردی از مزایای استفاده از آبگرمکن های خورشیدی را جهت اطلاع به استحضار میرساند:
- عدم وجود ادوات متحرک در سیستم یعنی اینکه کاملا بدون صدا میباشد .
- بسیار قابل اطمینان بوده زیرا طول عمر سیستم بین سیزده الی پانزده سال است .
- پس از طی18 الی 24 ماه سرمایۀ اولیۀ شما که جهت نصب و راه اندازی سیستم پرداخته اید به شما برگشت داده میشود و تاپایان عمر پنل ها از انرژی رایگان خورشید استفاده خواهید نمود
- کاملا امن و بی خطربوده و همیشه در دسترس میباشد .
- پاک وبدون آلایندگی محیط زیست است .
و در نهایت صرفه جوئی بسیار قابل ملاحظه در هزینه های شما را به ارمغان خواهد داشت
برای اطلاعات تکمیلی در مورد انرژی خورشیدی : 1- وارد سایت شرکت البرز سولار شوید 2- به عضویت شرکت در بیائید 3- وارد قسمت مطالب سایت - آموزشها - مقالات - سئولات رایج و اخبار شوید تا اطلاعات کاملی نسبت به سیستم های خورشیدی پیدا نمائید
جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ارسال کاتالوگ محصولات وهمچنین ارائۀ خدمات و بازدید از محل وبرآورد هزینه با کارشناسان البرز سولارتماس حاصل نمائید :
تلفن دفتر: 34451608فاکس:34451609-026 -همراه : 09126871344
سایت : www.alborzsolar.ir ایمیل : alborzsolar@yahoo.com.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رحیم ذوقی، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۰ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

رحیم ذوقی
رحیم ذوقی
آگهی: صرفه جوئی انرژی برای کارخانجات
رحیم ذوقی