برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آروین آدلی فیدار

خط بازیافت لاستیک به گازوییل

خط بازيافت لاستيك به گازوييل

۱) نتایج زیر جهت یک تن لاستیک بدست آمده است: حدود ۴۵ الی ۵۰% وزنی سوخت (نفت کوره، گازوئیل سبک، بنزین و…)، حدود ۳۰ الی ۳۵% کربن سیاه قابل مصرف در صنایع مختلف از جمله پوسته کابل برق، نوار نقاله، تسمه‌های بسته بندی، آتش نشانی، بسته‌های نایلونی مشکی، چسب، لوازم یدکی اتومبیل، صنایع لاستیک و… ، حدود ۱۰الی۱۵% سیم فولادی، حدود ۵ الی۸% گاز که امکان میعان را نداشته و سوزانده و یا در دستگاه به عنوان سوخت استفاده مجدد می‌گردد، خواهد بود.
تقریباً بیشتر از 1.5 میلیارد تایر در سراسر جهان هر سال تولید شده که در نهایت همگی به لاستیک‌های ضایعاتی تبدیل می‌شوند. لاستیک‌های ضایعاتی کاندیدای عالی برای بازیافت انرژی و همچنین محصولات جانبی جامد، مایع و گاز از طریق پیرولیز هستند: این لاستیک‌ها عمدتاً از فرآورده‌های نفتی ساخته شده‌اند و دارای ارزش گرمایی بالا، همچنین محتوای فرار بالا و گوگرد متوسط، هستند.

متریال تولید لاستیک به چه صورت است؟
اساساً، تایرها از لاستیک (60 تا 65 درصد وزنی)، کربن سیاه (25 تا 35 درصد وزنی)، پرکننده (3 درصد وزنی)، و شتاب‌دهنده ساخته می‌شوند. لاستیک از پلیمرهای الاستومری تشکیل شده است که با ساختار شبکه‌ای مشخص می‌شود که می‌تواند در کوتاه مدت تحت تأثیر نیروهای خارجی تغییر شکل دهد. کربن سیاه برای تقویت لاستیک و مقاومت در برابر سایش استفاده خواهد شد. برای اینکه لاستیک نرم‌تر و کارآمدتر شود، پرکننده‌ها (ترکیبی از مواد آلی معطر، نفتنیک و پارافینیک) اضافه می‌شوند.

فضای مورد نیاز جهت تولید(بازیافت لاستیک به گازوئیل و دوده صنعتی )
فضای داخل سالن کارخانه: (500 الی 1000) متر مربع
فضای حیاط کارخانه: (500 الی 1000) متر مربع
برق کارخانه: برق 3فاز60آمپر
آب مصرفی: در یک شیفت کاری جهت سرد کردن سیستم کندانسور500 لیتر درهر شبانه روز
G100 کنتور گاز کارخانه:
09121001056
09120130778
04533873776

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آروین آدلی فیدار، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ ماه پیش به روز شده.

آروین آدلی فیدار
آروین آدلی فیدار
آگهی: خط بازیافت لاستیک به گازوییل
آروین آدلی فیدار