برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آژانس تبلیغاتی ویداک

چاپ ساک دستی تبلیغاتی در کرج ، تولید ساک دستی ، نایلون

چاپ ساك دستي تبليغاتي در كرج ، توليد ساك دستي ، نايلون

چاپ ساک دستی تبلیغاتی در کرج ، تولید ساک دستی :
ساک دستی تبلیغاتی یکی از ارکان تبلیغات می باشد اولین مرحله بعد از فروش به حساب می آید که مشتری شما محصول شما رو داخل آن گذاشته و حمل میکند ، چاپ ساک دستی انواع مختلفی دارد که در ادامه اشاره خواهیم کرد :
چاپ ساک دستی کاغذی
چاپ ساک دستی کرافت
چاپ ساک دستی نایلونی
چاپ ساک دستی پارچه ای دوختی
چاپ ساک دستی پارچه ای پرسی
چاپ ساک دستی کاغذی خود در مدل های متفاوتی همچون : چاپ ساک دستی کاغذی کرافت ، چاپ ساک دستی کاغذی گلاسه 170 گرم ، چاپ ساک دستی گلاسه 200 گرم و در انواع روکش های سلفون براق ، سلفون مات و سلفون برجسته قابل ارائه می باشد .لازم به ذکر است نوع رنگ چاپ بسته به نیاز مشتری می تواند چاپ تکرنگ ساک دستی ، چاپ دو رنگ و چاپ 4 رنگ نیز باشد . برای مشخص شدن قیمت چاپ ساک دستی ابعاد کار مشخص گردد .
ساک دستی پارچه ای نیز در انواع جنس چاپ ساک دستی 60 گرم و 90 گرم می باشد که هم به وسیله دستگاه دوخت تبدیل به ساک دستی دوختی و از طریق دستگاه پرس به ساک دستی پرسی تبدیل خواهد شد .
چاپ نایلون به دو صورت چاپ سیلک نایلون و چاپ فلکسو نایلون انجام میشود . برای سفارش تعداد کم از نایلون شما بایستی از چاپ سیلک نایلون استفاده کنید و اگر میزان درخواست شما بالای 100 کیلو می باشد می توانید از چاپ فلکسو استفاده کنید که از نظر قیمتی ، مقرون بصرفه تر خواهد بود .
شرکت تبلیغاتی ویداک با داشتن تیم طراحی خلاق و با تجربه آماده خدمت رسانی جهت طراحی و چاپ ساک دستی در کرج و دیگر شهر ها می باشد .
جهت مشاهده نمونه محصولات به آدرس سایت درج شده در آگهی مراجعه و یا با شماره های ثبت شده تماس حاصل فرمایید .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آژانس تبلیغاتی ویداک، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

آژانس تبلیغاتی ویداک
آژانس تبلیغاتی ویداک
آگهی: چاپ ساک دستی تبلیغاتی در کرج ، تولید ساک دستی ، نایلون
آژانس تبلیغاتی ویداک