برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شانظری

تنور نان سنگک

سپاهان پخت اصفهان
تولید و توزیع کننده انواع ماشین‌آلات پخت
(( نانوایی - فانتزی - قنادی ))
(کیفیت و دقت، ظرافت و زیبایی، نصب رایگان در محل مورد نظر شما، خدمات پس از فروش و یک سال ضمانت تولیدات، رضایت مداری و رضاتمندی، تحویل در اسرع وقت، قیمت مناسب، ارسال و راه‌اندازی در تمام نقاط کشور)
محصولات: تنور دوار (نان سنگک، بربری، تافتون، لواش، خانگی و پیتزا) - تنور دوار مدل 1300 و سنتی طرح رستورانی - فر گردان و طبقه‌ای فانتزی - فر قنادی - مینی فر - چانه‌گیر سیلندری و ساده - پهن‌کن اتوماتیک چهار غلطکی و ساده - خمیرگیر - پاتیل خمیر - میکسر قنادی - پهن‌کن قنادی - رول کن - تست بر - آسیاب شکر - داغ زن - خردکن پسته - نان گیر
........................................
ما آمده‌ایم تا هزینه تعمیرات مداوم، بیکاری دستگاه و پرسنل مربوطه، تأخیر در تولید و فروش و دیگر موارد مشابه را از ذهن شما پاک کنیم و شما بدون نگرانی به درآمد و آسایش خاطر برسید.

ما را با رقبا مقایسه کنید، ببینید و بپرسید، تحقیق کنید
مطمئن باشید تفاوت چشمگیری خواهید دید

*مشکلات و مسائل کاری شما در کنار تخصص و دقت ما تبدیل به موفقیت خواهد شد*

(با ما قیمت مناسب، کیفیت بالا، زیبایی و راحتی را در کنار هم تجربه کنید و از خرید و کار کردن با تولیدات سپاهان پخت اصفهان نهایت بهره‌برداری و لذت را ببرید)
{شما می‌توانید جهت مشاوره رایگان و راهنمایی همه روزه از ساعت 15:30 الی 17 با شماره تلفن: 09369265955 تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید، سپس تصمیم بگیرید و از خرید خود بهترین استفاده را ببرید}

جهت اطلاع از فروش‌های ویژه با شرایط ایده‌آل شما حتماً با ما تماس بگیرید.
........................................
تنور دوار سنگک
دستگاه تنور دوار پخت نان سنگک به دو صورت صنعتی و ساده، در دو مدل مستقیم و غیر مستقیم تولید می‌شود.
دیواره‌های دستگاه‌های صنعتی از دو لایه ورق فلزی تشکیل و جهت عایق آن بین آنها پشم سنگ مرغوب قرار می‌گیرد که از هدر رفتن حرارت جلوگیری کرده و در نتیجه باعث مصرف کم و بهینه سوخت می‌شود. همچنین فلزی بودن دیواره‌ها باعث گرم شدن سریع کوره دستگاه می‌شود که این موضوع هم نقش موثری در کاهش مصرف سوخت و سرعت در پخت دارد.
دستگاه پس از تکمیل مراحل ساخت رنگ آمیزی شده و سپس نمای آن با ورق استیل پوشیده می‌شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه که می‌توان به آن اشاره کرد، تولید این دستگاه به صورت دو قطعه جدا از یکدیگر می‌باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی است که پس از قرار گرفتن در جای مناسب برای نصب به آسانی به یکدیگر متصل شده و آماده بهره‌برداری می‌گردد.
مشعل‌های هوشمند نصب شده بر روی این دستگاه‌ها خطرات ناشی از تجمع گاز در کوره و یا خاموش شدن شعله آتش مشعل را به صفر می‌رساند. فن مشعل قبل از جرقه و روشن شدن آتش، بکار افتاده و گاز احتمالی جمع شده در کوره را تخلیه می کند ، چنانچه به هر دلیلی شعله آتش مشعل خاموش شود ، ورود سوخت به مشعل نیز قطع می گردد.
این دستگاه ها دارای تابلو برق مجهز به اینورتور جهت تنظیم دیجیتال سرعت دور سنگ دستگاه و مقدار زمان پخت می باشد.
همچنین نصب سیستم حرارت سنج برای تنظیم حرارت مشعل ها و کوره به صورت اتوماتیک ، بر روی تابلو برق دستگاه کار را راحت و دقیق نموده است. بدون دست زدن به مشعل ها و یا ورودی سوخت و فقط با استفاده از این ویژگی شما قادر به پخت نانی خوش رنگ و مطلوب خواهی بود.
در مکان هایی که نیازی به جابجایی دستگاه نباشد ، دستگاه های ساده ، از لحاظ قیمت بسیار مرقون به صرفه می باشد. جهت عایق بندی قسمت کوره و پخت این دستگاه از مصالح ساختمانی استفاده می شود.

* سپاهان پخت اصفهان نامی آشنا و پُرآوازه که همیشه در ذهن ها می ماند *

(( کار مهندسی و نوآوری از ما ، دیدن و تصمیم با شما )))
((( آینده ای درخشان در کنار هم )))

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شانظری، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۷ ماه پیش به روز شده.

شانظری
شانظری
آگهی: تنور نان سنگک
شانظری