برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهرپویا

روغن ترکیبی ساقه مو

روغن تركيبي ساقه مو

توضیحات روغن تقویت ساقه مو
روغن تقویت ساقه مو سلامتی ترکیبی از ۲۳ روغن مفید برای تقویت ساقه مو است که بیشترین کاربرد را برای درمان خشکی مو و جلوگیری از مو خوره دارد. بسیاری افراد دچار خشکی موی سر در سنین مختلف می شوند، خشکی مو میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که در فصل های مختلف سال به وجود می آید. یکی از دلایل آن میتواند به تابش مستقیم نور خورشید در بعضی از فصل های سال باشد ، و یا در بعضی از افراد به طور ژنتیکی و عوامل محیطی منطقه زندگییشان به ذات مو های خشکی دارند. غده های چربی در موی سر وجود دارد که به طور طبیعی باعث ایجاد رطوبت در ساقه مو میشوند، افرادی که مو های خشکی دارند در آن ها این غده ضعیف عمل میکند.

مو خوره به معنی دو شاخه شدن انتهای مو گفته میشود که یک آسیب فزیکی است. مو خوره اغلب در خانومها اتفاق می افتد. مو خوره میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که از مهمترین های آن میتوان به ( قرار گرفتن در تابش مستقیم نور خورشد ، استفاده ی مکرر از آب داغ در شست و شوی موی سر ، استفاده ی زیاد از افزودنی های شیمیایی به سر ، استفاده بیش از حد از اتومو و سشوار و …..) اشاره کرد.

خواص روغن تقویت ساقه مو
آبرسان طبیعی مو
تقویت ساقه مو
از بین برنده خشکی بیش از حد از سوختگی مو ها
جلوگیری از مو خوره
تقویت بافت مو و ایجاد ضخامت در ساقه مو
نرم کننده و حالت دهنده
درمان آسیب دیدگی های ناشی از رنگ و دکلره های نادرست.
روش مصرف روغن تقویت ساقه مو
این روغن خوراکی نیست و صرفا مصرف موضعی دارد

قبل از استفاده حتما بطری را خوب تکان دهید. روغن تقویت ساقه مو باید به بدنه مو زده شود. بعد از حمام چند قطره کف دستتون بریزید سپس دست ها را به هم مالیده و بدنه موی خود را ماساز دهید.این کار را زمانی انجام دهید که مو ها نم داشته باشند ( نه خیس باشند نه خشک )
برای اطلاعات بیشتر روی این لیک کلیک کنید https://b2n.ir/y48732

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهرپویا، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ماه پیش به روز شده.

مهرپویا
مهرپویا
آگهی: روغن ترکیبی ساقه مو
مهرپویا