برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
علی رفیعی

اکسترودر ، فرمینگ

اكسترودر ، فرمينگ

- یک دستگاه اکسترودر پلی استایرن دولایه با دو سیلندر ماردون یکی به طول 2/40 متر و دیگری به طول یک متر که هر کدام به المنت حرارتی ژاکتی الکتریکی با سسنورهای کنترل دما از 220-170 درجه سانتیگرادبا هد تولید ورق به عرض 75 سانتیمتر به صورت پیوسته به وسیله غلظک هائی این ورق به طرف دستگاه فرمینگ با چهار المنت برقی به قدرت 1500W دمای ورق را تا رسیدن آن به روی قالب های دستگاه فرمینگ تامین و هر ماردون به الکتروگیربکس یکی به قدرت 11KW و دیگری به قدرت 3KW
- و یک دستگاه فرمینگ با مخزن کلکتور باد با فشار 8-6 bar با شش عدد شیر برقی پنوماتیک متصل به فک دستگاه با 24-16 بار در دقیقه پس از قرار گرفتن روی قالب کار فرم دادن ورق بستگی به قالب روی دستگاه و نیاز تولید انجام داده و اطراف سیلندر و فک دستگاه بوسیله جریان آب تا دمای 60-50 درجه سانتیگراد خنک میشود . سیستم پرس دستگاه مکانیکی بادامکی بوده با یک الکترو گیربکس 11KW ظرفیت دستگاه با قالب 12 عددی لیوان 10000 عدد در ساعت می باشد . به همراه یک قالب 12 عددی لیوان .
- و یک دستگاه استاکر 280 عددی ( دسته کن لیوان ) مجهز به الکتروگیربکس به قدرت یک اسب بخار .
- و یک دستگاه آسیاب خردکن مجهز به هشت تیغه متحرک و دو تیغه ثابت با الکتروموتوری با قدرت 22KW و دور 1450rpm با ظرفیت هشت تن در شبانه روز .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

علی رفیعی، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

عبارات کلیدی:
علی رفیعی
علی رفیعی
آگهی: اکسترودر ، فرمینگ
علی رفیعی