برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت راشکیان

ازن ژنراتور کلد پلاسما R.K.C مناسب برای مرغداری

ازن ژنراتور كلد پلاسما R.K.C مناسب براي مرغداري

ضد عفونی کنندگی ازن با تکنولوژی پلاسمای سرد (COLD PLASMA) در مرغداری جایگزین مناسب برای فرمالین جهت ضد عفونی و گند زدایی محیط مرغداری می باشد و بوی بد مرغداری را از بین می برد .خوراک و دان طیور را ضد عفونی می کند از تلفات جلوگیری می کند . ازن خاصیت ضد عفونی کنندگی و گند زدایی دارد که ازین خاصیت در صنعت مرغداری می توان استفاده های زیادی کرد:
عوامل بیماری زا به صورت کامل با شست و شو حذف نمی شود و به همین دلیل باید محیط نگه داری مرغ ها در مرغداری با استفاده از مواد مناسب از جمله فرمالین 2% ضدعفونی شود تا عوامل بیماری زا به طور کامل از بین رود ازن با خاصیت اکسید کنندگی بالایی که دارد جایگزین فرمالین در مرغداری ها می شود و آلودگی ها را به طرز چشمگیری از بین می برد .
ازن سطح اکسیژن محلول در سالن را بالا برده و گاز های سمی نظیر آمونیاک و گاز کربنیک را کاهش می دهد .
از جمله می توان با توجه به همین خاصیت بار آلودگی های باکتریایی و قارچی دان و خوراک پرنده ها را ضد عفونی کرد و از بین برد و از مسمومیت و تلفات طیور به طرز چشمگیری جلوگیری کرد .
استفاده از گاز ازن در سالن مرغداری ها خود عملیات تصفیه هوا و بوی بد مرغداری را از بین می برد و می توان برای ضد عفونی لاشه ها از ازن استفاده کرد که زمان نگه داری آنها را افزایش می دهد .
شرکت راشکیان کاسپین تولید کننده دستگاه های ازن ژنراتور بر پایه تکنولوژی کلد پلاسما است که امروزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .
استفاده از محلول تولید شده با تکنولوژی کلد پلاسما جهت ضد عفونی محیط بدون نیاز به مواد شیمیایی می باشد و موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود .
طبیعتا ورود هر گونه آلودگی و بیماری باعث شیوع بیماری ،افزایش تلفات و صدمه های جبران نا پذیری می شود .در نتیجه ایجاد سدی محکم،قابل اطمینان و کم هزینه در برابر انواع آلودگی ها (شامل ویروس ها ،میکروب ها و....) و از بین بردن آنها بسیار ضروری است .شرکت راشکیان با ساخت کابین ضدعفونی با استفاده از تکنولوژی کلد پلاسما بدون نیاز به شستشوی مکرر پرسنل،در کمترین زمان ممکن (حدود 3 دقیقه ) و در حین تعویض لباس ،اوپراتور و البسه وی را با بالاترین دقت ممکن استرلیزه می نماید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت راشکیان، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ ماه پیش به روز شده.

شرکت راشکیان
شرکت راشکیان
آگهی: ازن ژنراتور کلد پلاسما R.K.C مناسب برای مرغداری
شرکت راشکیان