برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
امیر حسینی خواه

سلامت تولیدات کشاورزی = نهاده های کشاورزی ارگانیک

سلامت توليدات كشاورزي  =  نهاده هاي كشاورزي ارگانيك

هزینه نهاده های کشاورزی ارگانیک زیاد نیست . بیشتر از هزینه خرید سموم پرخطر و منسوخ شده نیست . بیشتر از هزینه احتمالی مسمومیت ناشی از سمپاشی و حوادث حین حمل و نقل و نگهداری سموم خطرناک شیمیایی نیست .
هزینه خرید کود و سموم سازگار با محیط زیست و ارگانیک که ضامن سلامت افراد جامعه هست اصلا قابل قیاس با هزینه های درمانی ناشی از مصرف تولیدات الوده با سموم شیمیایی نیست
لطفا برای سلامت عزیزان و دلبندان خود کمی زودتر از دیر شدن تصمیم بگیرین .
تا انجاییکه راه های مبارزه مکانیکی با علف های هرز هست از سم کشنده رانداب (گلایفوزیت ) استفاده نکنید این سم سالها در خاک باغ و باغچه شما ماندگار شده و تا جایی پیش میرود که در شیر مادران شیر ده دیده شده . در گوشت ماکیان و احشام مزارعی که ازین سم استفاده شده دیده میشود .

سلامت جسمی افراد هر جامعه بیشتر از هر چیز به غذای سالم و دانش تولیدکنندگان محصولات کشاورزی بستگی دارد
امروز بیشتر از 80 گونه نهاده های کشاورزی ارگانیک و بیولوژیک ..در دسترس زارعین و کشاورزان عزیز قرار دارد .
محصولات شرکت های تولید کننده ارگانیک کشور مانند کیمیا سبزآور .بایوران .افشانه گیاه خزر نیاز شما را به هرگونه سم پر خطری منتفی می کند .
داروخانه کشاورزی ارگانیک ((دوست مزرعه)) تنها داروخانه کشاورزی ارگانیک وابسته به کلینیک گیاه پزشکی شهرستان سیاهکل در ارائه هر گونه خدمتی به همه شهروندان گیلانی و کلیه تولیدکنندگان و باغداران سراسر کشور اماده می باشد .
مشاوره و تشخیص بیماری های گیاهی و کنترل آفت و جلوگیری از ضررو زیان مالی به تولید کنندگان و باغداران بزرگ بخش مختلف و متنوع زراعی و باغی در تخصص ماست .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

امیر حسینی خواه، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

امیر حسینی خواه
امیر حسینی خواه
آگهی: سلامت تولیدات کشاورزی = نهاده های کشاورزی ارگانیک
امیر حسینی خواه