برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ابراهیم حاجی نور محمدی

فروش سنسور اپتکس (Optex)

فروش سنسور اپتكس (Optex)

عمده محصولات اتوماسیون صنعتی اپتکس را می توان به شرح زیر برشمرد:

– سنسورهای فوتوالکتریک (Photoelectric Sensors): سنسورهای فوتوالکتریکی اپتکس با قیمت ارزان و کارایی بالا در مدل های مختلف تولید و در بازار عرضه می شوند. سنسورهای آمپلی فایر توکار (Amplifier Built-in Type) از جمله این محصولات می باشند که در سری های مختلف Z3 ،Z2 ،Z-M ،E ،J ،C-R و غیره ساخته می شوند.

– سنسورهای لیزری (Laser Sensor) از دیگر انواع سنسورهای فوتوالکتریکی محسوب می شوند که دارای سری های Z-L ،D و D2SA هستند. سری Z-L این سنسورهای لیزری کم جا بوده، سری D آن دارای دقت بسیار بالاست و سری D2SA نیز دارای آمپلی فایرهای دیجیتال و لیزر ماژولار می باشد.

سنسوری های BGS شرکت اپتکس از متنوع ترین مدل سنسورهای تولیدی این شرکت محسوب می شود که دارای انواع و کاربردهای متنوع است. سری TOF-DL این سنسورها دارای طراحی بسیار فشرده هستند، TOF-L برای مسافت های بسیار زیاد مناسب است، سری BGS-HL دارای نمایشگر دیجیتال است، سری BGS-S این محصولات دارای ابعاد کوچکی بوده و بسیار آسان نصب می شود.

– سنسورهای فیبری (Fiber Sensor) اپتکس نیز دارای قابلیت نصب و عملکرد ساده و روان هستند. سنسورهای فیبری در انواع ریسمانی، سیلندری، Sleeve-Straight ،Sleeve-Sideview ،R4mm ،R1mm ،R2mm و Petro-Reflective تولید می شوند که به وفور در بازار جهانی خرید و فروش شده و در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

– سنسورهای جابجایی (Displacement Sensor): سنسورهای جابجایی شرکت اپتکس در مقایسه با رقبا دارای قیمت مناسب و کارایی بالا می باشد. این قسم محصولات اپتکس نیز همچون سایر تولیدات، دارای سری های متنوع می باشند. سنسورهای جابجایی لیزری، سنسورهای جابجایی دو بعدی، سنسورهای جابجایی کنترل کننده و آمپلی فایر برای سنسورهای جابحایی جزو این دسته محصولات اتوماسیون صنعتی اپتکس می باشند.

– سنسور ویژن (Vision Sensor): این دسته محصولات اپتکس نیز در دو نوع سنسور ویژن با دوربین چندگانه (Multiple Camera Vision Sensor)، و سنسور ویژن چند منظوره (All in one Vision Sensor) تولید می شوند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ابراهیم حاجی نور محمدی، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۱ ماه پیش ثبت کرده ... و ۷ ماه پیش به روز شده.

ابراهیم حاجی نور محمدی
  • قزوین، گروه صنعتی کاسپین: قزوین، خیابان نادری شمالی، نبش کوچه شیرخورشیدی، پلاک ۲۵۷، طبقه
  • 028 3386 3333
  • واتساپ
ابراهیم حاجی نور محمدی
آگهی: فروش سنسور اپتکس (Optex)
ابراهیم حاجی نور محمدی