برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
درناماشین

استرچ پالت

استرچ پالت

استرچ پالت
دستگاه استرچ پالت در گونه‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌گردد که در زیر به آن اشاره می‌نماییم.

استرچ پالت دروازه ای
با کمک لیفتراک پالت روی نوار نقاله گذارده می شود و وقتی پالت وارد دستگاه می گردد، فیلم روی پالت چسبانده می شود و در پایان به وسیله اپراتور دستور پاره کردن فیلم صادر می گردد و آن گاه پالت از دستگاه خارج می شود تا پالت بعدی به روی دستگاه قرار گیرد. سپس پالت آماده شده به وسیله لیفتراک جابجا می گردد.

استرچ پالت رول پیچ
این دستگاه برای کارخانه جاتی مناسب است که هم رول های مخروطی و هم پالت های استاندار تولید می نمایند. این دستگاه کارایی بسیار بالا و بسته بندی های منظم و خاصی دارد.

استرچ پالت فرودگاهی
این دستگاه برای بسته بندی چمدان، کیف های بزرگ و کوچک، کارتن لوازم شخصی و در فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرد. استرچ هایی که در فرودگاه تعبیه شده اند وزن آن کم و اندازه آن نیز کوچک است همچنین برای این که به راحتی جابه جا گردد در زیر آن چرخ هایی تعبیه شده است.

استرچ پالت 3000
استرچ پالت 3000 باید در سطوح صاف نصب می گردد. پالت به وسیله ماشین لیفتراک روی استرچ قرار داده می شود و به وسیله اپراتور، فیلم را با دست خود به پایه های پالت گره می زند و بعد دکمه استارت فشار داده می شود و در همه قسمت ها پالت فیلم چرخش می کند و در انتها اپراتور فیلم را پاره می کند.

استرچ پالت 2000
این دستگاه نیز باید در سطحی صاف قرار گیرد. پالت مورد نظر روی استرچ قرار می گیرد و بقیه مراحل مانند استرچ پالت 3000 به پایان می رسد. تفاوت استرچ 2000 با 3000 در این است که در استرچ پالت 2000 وزن دستگاه، سرعت بسته بندی پالت در ساعت و... متفاوت است و در 2000 بسته بندی محصولاتی از قبیل بشکه، چوب، سیمان، مقوا، قوطی و ... انجام می گیرد؛ ولی در استرچ پالت 3000 بسته بندی محصولاتی از قبیل پالت های سنگین مثل سرامیک، گچ و قطعات چدنی انجام می گیرد.
www.dornamachine.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

درناماشین، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

درناماشین
درناماشین
آگهی: استرچ پالت
درناماشین