برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ابراهیم حاجی نور محمدی

ترمز و کلاچ نکسن (NEXEN)

ترمز و كلاچ نكسن (NEXEN)

این شرکت تولید کننده ترمز، کلاچ، محدود کننده گشتاور، دستگاه های محافظت از اضافه بار و سیستم های کنترل در زمینه های صنعتی متنوع است. این محصولات عمدتا در صنایع بسته بندی، چاپ، ابزار و ماشین آلات صنعتی، مواد و متریال، لاستیک، خودرو، چاپ و کاغذ استفاده می شوند. برای آشنایی بیشتر با زمینه های کاربردی محصولات نکسن (NEXEN) به تشریح اجمالی کاربردهای این محصولات می پردازیم:

– کاربردهای عمومی: از موارد عمومی کاربردهای محصولات نکسن می توان به کلاچ های دستگاه های پرینتر، ترمز ماشین تراش NC، مکانیسم های چرخش رو به جلو و معکوس، تجهیزات کلاچ و ترمز دوچرخه سواری سنگین؛ موقعیت یابی و نمونه هایی از این دست اشاره کرد.

– کنترل تنش: از دیگر کاربردهای محصولات Nexen می توان به کنترل تنش فرایندها اشاره کرد. کنترل تنش برش کاغذ و کنترل تنش در باز کردن ورق های لاستیکی از پیچ از جمله کاربردهای محصولات نکسن بشمار می روند.

– محدود کردن گشتاور: محصولات نکسن با کاهش گشتاور از شتاب مخرب فرایندها جلوگیری می کنند. این خصوصیت در سیستم های تخلیه پکیج های چاپ شده، همگام سازی درایو شفت، محافظت از دستگاه های ایندکس در زمان تخلیه اضافه بار و دقت بهتر فرایندهای برش بیشتر استفاده می شود.

– حرکات نرم: کلاچ های نکسن برای استارت نرم و آرام دستگاه هایی نظیر آسیاب های توپی استفاده می شود که باعث کاهش فشار به موتور و صرفه جویی در انرژی می شود. این تجهیزات همچنین برای استارت آرام ماشین های پر کردن پودر نیز استفاده می شوند. به طور کلی کلاچ ها و ترمزهای NEXEN روشن و خاموش شدن ماشین آلات را نرم و حفاظت می کنند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ابراهیم حاجی نور محمدی، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۷ ماه پیش به روز شده.

ابراهیم حاجی نور محمدی
  • قزوین، گروه صنعتی کاسپین: قزوین، خیابان نادری شمالی، نبش کوچه شیرخورشیدی، پلاک ۲۵۷، طبقه
  • 028 3386 3333
  • واتساپ
ابراهیم حاجی نور محمدی
آگهی: ترمز و کلاچ نکسن (NEXEN)
ابراهیم حاجی نور محمدی