برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ariantest

آموزش کارشناسی و ریکاوری رنگ خودرو پذیرش از سراسر کشور

آموزش كارشناسي و ريكاوري رنگ خودرو پذيرش از سراسر كشور

آموزش کارشناسی رنگ خودرو

فناوری نانو به عنوان شاهکار قرن 21 و یک رویکرد نوین به مابقی فناوری هاست تا جایی که به آنها کارکرد و خواص ویژه ای داده است. فناوری نانو به تنهایی کاربرد ندارد بلکه با بکارگیری آن در سایر فناوری ها اثرات قابل توجهی را می توان مشاهده کرد.

با ورود تکنولوژی نانو به صنعت خودرو سازی، این صنعت توانسته از جایگاه ویژه ای برخوردار شود. از جمله موارد قابل ذکر در این صنعت می توان به تولید شیشه های خود تمیز شونده، انواع کاتالیزور، فیلترهای نانو حفره ای، رنگ های خود ترمیم شونده و … اشاره کرد که ارمغان نانو تکنولوژی می باشد.

با ورود فناوری نانو به حرفه آموزش کارشناسی حرفه ای و تخصصی تشخیص رنگ شدگی خودرو این حرفه قوی تر و تخصصی تر از همیشه وارد عرصه شده و در بحث ریکاوری خودرو با تجهیزات و محصولات نانو حرفها برای گفتن دارد.

آموزشگاه فنی نخبگان یکی از برترین آموزشگاه های کشوری که در حوزه ی کارشناسی رنگ خودرو و تمامی مباحث مربوطه به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در حال فعالیت وآموزش کارشناسی حرفه ای و تخصصی تشخیص رنگ شدگی خودرو می باشد.

این آموزشگاه با سابقه ای چندین ساله و درخشان، با داشتن بیش از 600 مرکز فعال و تخصصی کارشناسی خودرو در سطح کشور و همچنین کسب عنوان برتر مدیران شاسیته ملی سال 97 مدیریت محترم این آموزشگاه، با کادر مجرب آموزشی و متخصص آماده ارائه آموزش کارشناسی حرفه ای و تخصصی تشخیص رنگ شدگی خودرو به متقاضیان عزیز ( پذیرش به صورت خانم و آقا ) از سراسر کشور می باشد.

اسکان رایگان طی برگزاری آموزش کارشناسی حرفه ای و تخصصی تشخیص رنگ شدگی خودرو اعطاء گواهینامه معتبر داخلی، بین المللی و دانشجو – اعطاء نمایندگی و پشتیبانی کامل و … از مزایای آرین تست و آموزشگاه فنی نخبگان می باشد.

آموزش کارشناسی حرفه ای و تخصصی تشخیص رنگ شدگی خودرو به صورت کاملا حرفه ای و به دوصورت تئوری و عملی برگزار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و انجام هماهنگی های لازم، کارشناسان مجرب آموزشگاه اماده همکاری با متقاضیان عزیز می باشند.

• پل های ارتباطی:
جهت آگاهی از سرفصل های آموزشی کارشناسی تشخیص رنگ خودرو مطالب منتشر شده آرین تست را دنبال کنید. www.ariantest.ir

جهت کسب اطلاعات بیشتر . ثبت نام و انجام هماهنگی های لازم با شماره های زیر در تماس باشید.
تماس با ما
تماس با مدیریت : 09136776007 - 09359130499

تماس با پشتیبانی: 09140257001

شماره آموزشگاه: 03133248327

ariantest.ir

آدرس : اصفهان خیابان امام خمینی – خیابان بابوکان – نبش تقاطع اول سمت راست آموزشگاه فنی نخبگان

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ariantest، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

ariantest
ariantest
آگهی: آموزش کارشناسی و ریکاوری رنگ خودرو پذیرش از سراسر کشور
ariantest