برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رضا هاشمی

فروش باسکول جاده ای ، باسکول 60 تن ، باسکول 50 تن

فروش باسكول جاده اي ، باسكول 60 تن ، باسكول 50 تن

باسکول جاده ای ، دستگاهی است که وسایل نقلیه جاده ای را در یک مرحله و با استفاده از اثر جاذبه زمین توزین می نماید.
اجزای اصلی یک ، باسکول جاده ای، عبارتند از:
صفحه باسکول (پلاتفرم) : در واقع صفحه اصلی باسکول است که محل قرارگیری بار میباشد. هدف از ساخت سازه دستیابی به مجموعه ای است که ضمن تحمل نیروی ناشی از وزن ، عمل انتقال نیرو را به نحو صحیح انجام داده تا توزینی دقیق حاصل شود ،
لودسل : لودسل حسگر وزنی است که در ، سیستمهای توزین ، مورد استفاده قرار میگیرد. قطعه‌ای الکترونیکی است که با آن مقدار فشار با وزن ، اندازه گیری می‌شود
فونداسیون : دومین مرحله (اولین مرحله جانمایی می باشد که در قسمتهای بعدی آورده شده است) در نصب هر باسکول می باشد. از آنجاییکه باسکول بر روی هر زمین و هر نوع خاکی نمی تواند نصب شود قبل از نصب می بایست ناحیه مورد نظر پی سازی شود برای این منظور گودبرداری کرده و به اجرای فونداسیون می پردازیم.
جعبه تقسیم : جانکشن باکس ، وسیله است که وظیفه اتصال لودسل ها به یکدیگر و یکسان سازی نقاط مختلف باسکول از لحاظ نمایش وزن را به عهده دارد.
نشاندهنده ها : این وسیله وظیفه نمایش وزن را به اپراتور باسکول بر عهده دارد. سیم خروجی از جانکشن باکس ( J-Box ) به نشاندهنده متصل می‌شود و نشاندهنده عدد وزن را نمایش می دهد
پرینتر ( Printer ) : بمنظور چاپ عدد وزن نمایش داده شده ، پرینتر به نشاندهنده متصل شده و عدد وزنی جرم روی باسکول چاپ می شود.
وضعیت قرارگیری باسکول روی زمین باسکول داخل زمین (همسطح زمین)
آهن آلات مورد نیاز شامل تیرآهن در سایزهای 40 ، 45 ، 50 و 55 ورق های فولادی در سایزهای 8 و 10 میلیمتر و تیرآهن های سایز 14 ، 16 ، 18 ، 20 و 22 بر اساس مدلهای مختلف برشکاری گردیده و برابر الگوی مربوطه جوشکاری و ماشین کاری می گردد.
نکته : ما تولید باسکولهای 80 تن و 100 تن هم در حیطه کاری باسکول داریم
باسکول های بتن فلز پیش ساخته , با استفاده از نظام مدیریت تضمین کیفیت بر مبنای استاندارد ISO-9001-2000 طراحی و تولید می گردند. در کلیه مراحل نصب و راه اندازی و نگهداری ، کارشناسان کنترل کیفیت بر فرآیندهای انجام شده نظارت دقیقی دارند.
شماره تلفن: 81661076-021 رضا هاشمی
شماره همراه : 09122020544

ُSMS: 09122020544

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رضا هاشمی، از ۱۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۴ روز پیش به روز شده.

رضا هاشمی
رضا هاشمی
آگهی: فروش باسکول جاده ای ، باسکول 60 تن ، باسکول 50 تن
رضا هاشمی