برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی‌اتیلن

سپتيك تانك پلي‌اتيلن

سپتیک تانک پلی اتیلن ساده ترین نوع تصفیه است که از پلی اتیلن ساخته شده و مقاومت بسیار بالا درمقابل خوردگی و مواد شیمیایی دارد. مزایای پلی اتیلن در سیستم های جمع آوری و تصفیه فاضلاب باعث شده است که روز به روز مصرف انواع لوله و مخازن پلی اتیلنی در این بخش افزایش یابد. در سالهای اخیر و با ورود تکنولوژی تولید لوله های با قطر تا 3500 میلیمتر به کشور، تولید و استفاده انواع مخازن پلی اتیلنی نیز گسترش یافته است. درسپتیک تانک پلی اتیلنی دو نوع تصفیه کیه یکی که تصفیه مکانیکی(ته نشینی) ودیگری تصفیه زیستی با کمک باکتری های بی هوازی صورت میگیرد
در این دستگاه فاضلاب لوله های وسایل بهداشتی پس از ورود به مخزن سپتیک تانک به علت کاهش سرعت جریان قسمتی از مواد سبک به دلیل حجم مخصوص خاص خود به بالا رفته و مواد سنگین آن ته نشین می شوند سپس با کمک باکتری های بی هوازی که فعال شده اند شروع به تجزیه مواد آلی موجود در فاضلاب می کنند از دیگر مزایای سپتیک تانک پلی اتیلنی میتوان به ایزولاسیون کامل و بدون بو حمل و نصب آسان استحکام بسیار بالا جداره و امکان مدفون کردن آن با هدف انتقال ثقلی فاضلاب به سپتیک تانک پلی اتیلن و جلوگیری از اشغال فضاهای مفید، مقرون به صرفه ترین روش تصفیه فاضلاب قابلیت ساخت در ابعاد و احجام مختلف عمر طولانی عدم نیاز به عایق کاری و تعمیر اشاره نمود.
همطونان عزیز می توانند همه روزه جهت استعلام قیمت مخازن و سپتیک تانکهای تولیدی کارخانه پایپ ایران با شماره های 66483199 و 09128405915 تماس حاصل فرمایند.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سپتیک تانک پلی اتیلن، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

سپتیک تانک پلی اتیلن
سپتیک تانک پلی اتیلن
آگهی: سپتیک تانک پلی‌اتیلن
سپتیک تانک پلی اتیلن