برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
همیارشاپ

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره

دستگاه حضور و غیاب مدل NP586 ، در ابعاد 147mm*175mm*62mm دارای نمایشگر 2/4 اینچی و بدنه ای مستحکم و زیبا است که جهت استفاده ی دیواری دارای قاب فلزی می باشد. دستگاه با داشتن ظرفیت 3000 اثر انگشت، 300 عکس چهره و 200.000 تردد کاملا پاسخگوی نیاز مدارس و شرکتهای متوسط و بزرگ با تعداد پرسنل زیاد می باشد. تمام روش های شناسایی در دستگاه حضورو غیاب NP586 تعبیه شده و شما میتوانید از طریق ثبت اثر انگشت، کارت RFID ، رمز و تشخیص چهره و یا ترکیبی از دو روش دلخواه تردد خود را ثبت نمایید. توجه داشته باشید که ثبت ورود و خروج با تشخیص چهره یکی از امن ترین حالات ثبت تردد می باشد و نسبت به روش ثبت با کارت و رمز اولویت دارد.
دستگاه حضور و غیاب NP586 با دارا بودن پردازشگر 1GHz قادر است در مدت زمانی کمتر از 0.5 ثانیه ترددها را ثبت کند که این امکان برای شرکتهایی با تعداد پرسنل بالا از اهمیت بالایی برخوردار است. دستگاه NP586 از قابلیت اتصال آنلاین و آفلاین پشتیبانی می کند . در اتصال آفلاین با اتصال فلش به دستگاه، اطلاعات از دستگاه به سیستم منتقل می شود و در حالت آنلاین با اتصال کابل شبکه به دستگاه، و بارگزاری داده ها اطلاعات در بازه های زمانی تعیین شده به سیستم وارد می شوند.

دستگاه حضور و غیاب NP586 دارای قابلیت اتصال به درب های اتومات و قفل های برقی (access control) است. انتخاب نرم افزار حضور و حقوق مطابق با نیاز مجموعه شما از الزامات استفاده از دستگاه های حضور و غیاب می باشد.
https://hamyaarshop.com/product/np586/

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

همیارشاپ، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

همیارشاپ
همیارشاپ
آگهی: دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
همیارشاپ