برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ariantest

آموزش حرفه ای و تخصصی نقاشی و رنگ آمیزی خودرو

آموزش حرفه اي و تخصصي نقاشي و رنگ آميزي خودرو

یکی از حرفه هایی که در گذشته بسیار تخصصی بود و هر کسی امکان و توانایی انجام آن را نداشت نقاشی خودرو یا رنگ کردن بدنه خودرو بود.
امروزه رنگ کردن خودرو علاوه بر اینکه تخصصی ست یک هنر محسوب می شود و افرادی که به صورت حرفه ای در حرفه رنگ خودرو مشغول فعالیت هستند، همانند هنرمندانی هستند که در سطوح و رده های مختلف این کار را انجام می دهند
داشتن تخصص، تجربه، مهارت و دانش کافی در زمینه ترکیب رنگ خودرو و رنگ خودرو یکی از ملزومات اصلی در زمینه رنگ کردن خودرو می باشد. قطعا داشتن این پارامترها در گرو اصلی ست به اسم آموزش.
آموزشگاه فنی نخبگان، با بیش از 6۰۰ مرکز فعال و متخصص در سراسر کشور، دارای سابقه ای درخشان و چندین ساله با هدف ایجاد یک بستر مناسب جهت کارآفرینی ویژه ی علاقمندان به حوزه ی آموزش کارشناسی رنگ خودرو و آموزش ریکاوری رنگ و بدنه خودرو، اقدام به برگزاری دوره های تخصصی و حرفه ای آموزش کارشناسی رنگ خودرو، نقاشی و رنگ آمیزی خودرو و ریکاوری رنگ و بدنه خودرو نموده است. تدریس توسط اساتید مجرب کشوری و دانشگاهی همراه با برپایی کارگاه های فوق العاده حرفه ای و تخصصی، انجام میگیرد.
اسکان رایگان، ارائه مدارک معتبر داخلی، بین المللی و دانشجو و همچنین اعطاء نمایندگی از جمله مزایای اموزشگاه فنی نخبگان می باشد.
علاقمندان و متقاضیان عزیز از سراسر کشور می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اگاهی از سرفصل های آموزش رنگ آمیزی و نقاشی خودرو و اطلاع از نحوه ی برگزاری کلاس ها با شماره های زیر در تماس باشند.

تماس با مدیریت: 09136776007 - 09359130499
تماس با پشتیبانی: 09140257001
تماس با آموزشگاه: 03133248327
سایت: www.ariantest.ir
آدرس: اصفهان خیابان امام خمینی - خیابان بابوکان - نبش تقاطع اول - سمت راست - آموزشگاه فنی نخبگان

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ariantest، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

ariantest
ariantest
آگهی: آموزش حرفه ای و تخصصی نقاشی و رنگ آمیزی خودرو
ariantest