برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
رضا کاوه

کمپوست ترنر

كمپوست ترنر

شرکت فارس کشت افزار کاوه با بیش از نیم قرن سابقه در تولید ماشین آلات کشاورزی اقدام به طراحی و تولید ماشین آلات مورد نیاز خط تولید کود کمپوست و انواع کود آلی نموده است.
یکی از اصلی ترین مراحل تولید کود کمپوست همزنی و هوادهی صحیح و به موقع توده کود کمپوست است که این مهم توسط دستگاه کمپوست ترنر انجام می شود. لذا شرکت فارس کشت افزار کاوه دستگاه ترنر کود کمپوست یا همزن کود دامی را مناسب با شرایط تراکتورهای سبک ایران مانند تراکتور فرگوسن 285 طراحی و تولید نموده است.
کمپوست تنر تولید این شرکت توانایی همزنی و هوادهی توده کود کمپوست با عرض 3 متر ، ارتفاع 2 متر و طول 100 متر را در 8 دقیقه با یک تراکتور 75 اسب بخار را دارد.
از دیگر ماشین آلات مورد نیاز خط تولید کود کمپوست که شرکت فارس کشت افزار تولید نموده می توان به انواع خردکن بقایای گیاهی ، آسیاب کود ، تریلی ، بیل جلو تراکتوری ، نوار نقاله ، خط کامل گرانولاتور ، دستگاه کیسه گیر و . . . اشاره کرد.
لذا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 09173140355 و 07117208647 مهندس کاوه تماس حاصل فرمایید.
شایان ذکر است تعداد قابل توجهی از این دستگاهها و خط تولیدهایی که توسط این شرکت راه اندازی شده در حال حاضر مشغول به کار می باشد که امکان بازدید برای متقاضیان محترم فراهم می باشد.
ضمنا محصولات مذکور دارای تائیدیه سازمان جهاد کشاورزی می باشد و این شرکت دارای گواهینامه استاندارد بین المللی ایزو9001و ایزو 10002 است..

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

رضا کاوه، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۸ ساعت پیش به روز شده.

رضا کاوه
رضا کاوه
آگهی: کمپوست ترنر
رضا کاوه