برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه کشاورزی تی تاک

هواساز ایرواشر مخصوص سالن قارچ

هواساز  ايرواشر  مخصوص سالن قارچ 09199762163

هواساز ایرواشر مخصوص سالن قارچ 09199762163
سیستم تهویه سالن های پرورش قارچ
کارشناسان فروشگاه تی تاک آماده ارائه خدمات، مشاوره و تجهیزات مخصوص سالن های پرورش قارچ شامل: هواسازهای مخصوص تونلها یاکوریدور های سالن پرورش قارچ با دمپر آلمینیومی هوای تازه، رطوبت ساز یا مه سازهای سالن پرورش قارچ، هیترهای مخصوص سالن پرورش قارچ، فن های ساخت کمپوست و بونکر و تونل پاستوریزه می باشد.

شماره تماس ثبت سفارش ومشاوره در مورد سالن قارچ:09199762163
یکی از مهمترین مسائلی که در احداث یک سوله جهت پرورش قارچ باید مورد توجه قرار گیرد بحث ارتفاع سالن می باشد با در نظر گرفتن این نکته که "در یک سالن پرورش قارچ حداکثر اختلاف دما در کلیه نقاط سالن نباید از یک درجه تجاوز کند" و با توجه اینکه دما در ارتفاع پایین سالن سرد تر از دما در ارتفاع بالا می باشد، کنترل دما و ثابت نگه داشتن دما در کلیه نقاط سالن با ارتفاع بالای 4.5 متر کاری سخت و دشوار می باشد که ارتفاع بیشتر به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
از آنجا که هر سالن پرورش قارچ باید تاسیسات جداگانه ای مخصوص به خود داشته باشد مطمئنا کوچک بودن ابعاد سالن با توجه به هزینه ثابت و متغیر (سوخت) می تواند توجیه اقتصادی کل طرح را زیر سوال ببرد.
بعضا ممکن است از مکانهایی جهت این کار استفاده شود که دارای اتاق می باشد و مثلا یک منزل متروکه را برای این کار در نظر می گیرند. این کار نیز مشکل آفرین است چون هوایی که در یک نقطه سالن وجود دارد نمی تواند به راحتی بین اتاق ها جریان پیدا کند و اصل سیرکولاسیون به خطر می افتد.
به طورکلی اگر چه سالن های پرورش قارچ به صورت های گوناگون می تواند ساخته شود اما جا افتاده ترین نوع آن در ایران به شکل مکعب مستطیل و همچنین با ابعادی برابر با طول 18 و عرض 6 با ارتفاع 4.5 می باشد. همچنین این سالن ظرفیت 22 تن کمپوست در 5 طبقه قفسه بندی را دارا می باشد.

هواسازایرواشر مخصوص سالن قارچ:
هواساز های مخصوص سوله های پرورش قارچ دارای پارامترها و مشخصات خاصی جهت ساخت می باشند

اصولا تنها روش برای شوک دهی ایجاد سرما میباشد

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه کشاورزی تی تاک، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۰ ماه پیش به روز شده.

فروشگاه کشاورزی تی تاک
فروشگاه کشاورزی تی تاک
آگهی: هواساز ایرواشر مخصوص سالن قارچ
فروشگاه کشاورزی تی تاک