برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهدی د

پمپ هیدرولیک دستی

پمپ هيدروليك دستي

سادگی طراحی:
یک پمپ هیدرولیک دستی یا پدالی در مقایسه با انواع مکانیکی مشابه، قطعات متحرک کمتری دارد. بسیار ساده و کارآمد می باشد و با انتقال روغن توسط خطوط انتقال به هر نقطه مورد نظر می توان خطی یا دورانی با قدرت بالا و کنترل مناسب دست یافت. در صورتیکه در یک سیستم مکانیکی جهت انتقال قدرت و حرکت، به مجموعه ای از چرخدنده، بادامک، کلاچ، اهرم و … نیاز دارد .
قابلیت افزایش نیرو:
طرز کار پمپ هیدرولیک به گونه ای است که در هنگام نیاز می توان به سادگی نیروها را تا صدها برابر افزایش داد.
سادگی و دقت کنترل:
کنترل نیروهای بزرگ با اعمال کمترین نیرو قابل انجام است. همچنین امکان دست یابی به گشتاور با توان ثابت در سرعتهای متغیر وجود دارد.
انعطاف پذیری:
استفاده از لوله ها و شلنگ ها بجای اجزاء مکانیکی (مانند زنجیر، تسمه، کوپلینگ، گاردان و …) مشکلات و محدودیتهای موقعیتی را به حداقل رسانده، بگونه ای که اجزاء یک پمپ هیدرولیک دستی را می توان بصورت کاملا انعطاف پذیر (از نظر موقعیت) طراحی نمود.
بازده بالا:
این پمپها بازده بالا و تلفات اصطکاکی کم برخوردار بوده و هزینه انتقال قدرت در آن پائین است. سازگاری این سیستم با اجزاء کنترلی دیگر مانند اجزاء برقی، الکترونیکی و مکانیکی، مزیت اقتصادی بالایی را بوجود آورده است. همچنین از نقطه نظر کاهش هزینه های نگهداری نیز مزایای فراوانی دارد.
قابلیت اطمینان:
استفاده از شیرهای اطمینان و سوئیچ های فشاری و حرارتی ، پمپ هیدرولیک را نسبت به افزایش ناگهانی بار از قابلیت اطمینان کافی برخوردار نموده است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهدی د، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۰ ماه پیش به روز شده.

مهدی د
  • آذربایجان غربی، ارومیه - بزرگراه خاتم الانبیاء - مجتمع فلزکاران ارومیه - واحد 21 و 24
  • اینستاگرام
مهدی د
آگهی: پمپ هیدرولیک دستی
مهدی د