برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
نسرین رحیمی

خرید پکیج آموزش رباتیک در ارومیه

خريد پكيج آموزش رباتيك در اروميه

آموزش رباتیک یکی از مهارت‌های مهم و کاربردی در دنیای امروز است که به کمک آن می‌توانید با نرم‌افزارها و ربات‌های مختلف سازگار شوید. بنابراین، آموزش رباتیک به کودکان در مدارس و آموزشگاه‌ها بسیار مهم است و به آن‌ها کمک می‌کند تا مهارت‌های علمی و تکنولوژیکی را درک کنند و برای آینده‌ی خود آماده شوند.

اگر در شهر ارومیه زندگی می‌کنید و به دنبال پکیج آموزش رباتیک برای کودکان خود هستید، ما به شما آموزشگاه خلاقیت و استعدادیابی نجوا را پیشنهاد می‌دهیم. این آموزشگاه با بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصان مجرب، بهترین و کارآمدترین روش‌های آموزش رباتیک را برای کودکان ارائه می‌دهد.

پکیج آموزش رباتیک کودکان قطعات کامل رباتیک از مبتدی تا حرفه ای و همچنین شامل 30 جلسه‌ی آموزشی است که در هر جلسه، کودکان با یک مبحث جدید در رباتیک آشنا می‌شوند. این پکیج شامل مطالبی مانند آشنایی با اجزای رباتیک، برنامه‌نویسی ساده‌ی ربات‌ها، ساخت ربات‌های ساده‌ی خانگی، ساخت ربات‌های مسابقه‌ای و ... می‌باشد.

با خرید این پکیج آموزشی، کودکان شما به دنیایی از فناوری و تکنولوژی وارد می‌شوند و با دیدار و آموزش از بهترین اساتید و متخصصان، می‌توانند به دانش خود افزوده و توانایی‌هایشان را در
حوزه رباتیک تقریبا در همه‌ی صنایع حضور دارد و به همین دلیل، یادگیری رباتیک مهارتی مهم در زندگی حرفه‌ای است. اما آموزش رباتیک برای کودکان بیشتر به صورت بازی و تفریح است که در کنار آن‌ها مهارت‌های خلاقیت، حل مسئله و تفکر کریتیو را هم تقویت می‌کند.
آموزشگاه خلاقیت و استعدادیابی نجوا با داشتن اساتیدی با تجربه و مهارت‌های کافی در حوزه‌ی رباتیک، بستری امن و پایدار برای کودکان فراهم کرده است تا با آخرین تکنولوژی‌های رباتیک آشنا شوند و بتوانند توانایی خلاقیت و مهارت‌های کاربردی را در دنیای امروز به دست آورند.
آموزشگاه خلاقیت و استعدادیابی نجوا در شهر ارومیه در خیابان شهید امینی ، پلاک 126 واقع شده است و شماره تماس آن برای کسب اطلاعات بیشتر ۰9148330593 می‌باشد. همچنین می‌توانید با مراجعه به وبسایت این آموزشگاه به آخرین اخبار و پیشنهادات آن دسترسی پیدا کنید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

نسرین رحیمی، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۸ ماه پیش به روز شده.

نسرین رحیمی
نسرین رحیمی
آگهی: خرید پکیج آموزش رباتیک در ارومیه
نسرین رحیمی