برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت معماری تکین طرح

بازسازی و نوسازی فضاها با قیمت مناسب

بازسازي و نوسازي فضاها با قيمت مناسب

بازسازی منزل یا بازسازی ساختمان توسط گروه تکین طرح، با بهره گیری از متخصصین این امر سالهاست که در حال انجام است. ما این افتخار را داریم که منازل شما را به بهترین شکل ممکن بازسازی کنیم تا محیطی زیباتر از قبل برایتان فراهم کنیم.
بازسازی منزل قدیمی موضوعی است که بسیاری از افراد در جامعه درگیر آن خواهند بود. بازسازی یا نوسازی واحدهای فرسوده جز ملزومات بوده و بسیاری از افراد ناگزیر از اجرای آن هستند. زیرا گاهی هزینه جابجایی و تعویض ملک بسیار بالاتر بوده و یا اصلاً به دلایلی امکان این تغییر وجود ندارد. در این حالت اشخاص تصمیم میگیرند که همان مکان قدیمی خود را بازسازی کنند. نکاتی که باید در این جا در نظر داشت این است که اولاً بودجه ما برای این کار چقدر است؟ بعد از تعیین بودجه یک مشاور نیاز دارید که با توجه به بودجه شما بهترین طرح و متریال را پیشنهاد کند بعد از اینکه طرح پذیرفته شد و شما متریال را پذیرفتید می توانید شروع به کار کنید. بازسازی منزل می تواند با هدف استحکام بخشی به یک بنا نیز بکار برده شود. بازسازی منزل یا بازسازی ساختمان ( یا نوسازی ) به کلیه عملیاتی شامل تیغه بندی، استحکام بخشی به بنا، تغییر در دیوارها، گچ کاری و گچ بری، نقاشی ، کاغذ دیواری و همه امور دکوراسیون داخلی گفته می شود.
بخشهای بازسازی منزل شامل:
باز سازی داخلی
باز سای آشپزخانه
باز سازی حمام و دستشویی
بازسازی اتاق خواب
مراحل بازسازی منزل
در بازسازی منزل می بایست هر یک از مراحل با دقت کافی صورت گیرد تا کار گرده نخورده و مدت زیادی درگیر یک پروژه بازسازی نباشید.
مراحل بازسازی عبارتند از:
بازدید از محل پروژه
طراحی کد و طرح سه بعدی
صدور پیش فاکتور
عقد قرار داد
اجرای پروژه بازسازی منزل
• شماره تماس: 09145815600 - 04135570543

آدرس: تبریز

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت معماری تکین طرح، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت معماری تکین طرح
شرکت معماری تکین طرح
آگهی: بازسازی و نوسازی فضاها با قیمت مناسب
شرکت معماری تکین طرح