برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ایرانیان دیاگ

پروگرامر خودرویی KESS & KTAG

پروگرامر خودرويي KESS & KTAG

پروگرامر KESS
این پروگرامر از طریق کابل OBD2 و کانکتور اختصاصی قابلیت اتصال به انواع خودرو ، موتور سیکلت ، کامیون ، تراکتور و قایق ها را دارد.
بعد از اتصال این دستگاه دیتا های موجود در ایسیو را خوانده و سپس بعد از ویرایش ( ریمپ) می توانید دوباره بر روی یونیت موتور و یا گیربکس بارگذاری نمایید .
با توجه به گسترده شدن مبحث ریمپ و تیونینگ خودرو در ایران تعمیرکاران برای رفع ایراد های برنامه و افزایش شتاب و عملکرد موتور نیاز به دستگاه های ریمپ و پروگرامر ایسیو دارند.
دستگاه KTAG
از نکات بارز این دستگاه و نرم افزار آن ، این است که نقشه ها و راهنمای کامل اتصالات سیم ها با رنگبندی و کیفیت بالا ارائه میشود و کاربر با داشتن کمی تجربه لحیم کاری بر روی برد و آشنایی با برد و مدارات الکتریکی به راحتی می تواند از این دستگاه استفاده نماید.

کاربرد

دستگاه پروگرامر KESS و KTAG دو دستگاهی هستند که امروزه به عنوان متداول ترین پروگرامر های ایسیو استفاده میشوند بطور کلی دستگاه پروگرامر KESS برای خواندن و انتقال اطلاعات به ایسیو از طریق کانکتور OBD2 است و برای خواندن و انتقال ( نوشتن) اطلاعات از طریق جی – تگ باید از دستگاه K-TAG استفاده کرد.
کاربرد این 2 دستگاه برای انواع ایسیو ها و کنترل یونیت ها می باشد و می توان بر روی خودرو های سواری و سنگین و حتی موتور سیکلت از آن استفاده نمود.
جهت مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ایرانیان دیاگ، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۰ ماه پیش به روز شده.

ایرانیان دیاگ
ایرانیان دیاگ
آگهی: پروگرامر خودرویی KESS & KTAG
ایرانیان دیاگ