برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
علی رضائی

رفع ترک و سنگخوردگی شیشه جلوی اتومبیل

رفع ترك و سنگخوردگي شيشه جلوي اتومبيل

ترمیم شیشه اتومبیل رضائی ، نصب و ترمیم ترک و سنگ خوردگی شیشه جلوی اتومبیل.

با عرض ادب و احترام خدمت شما بازدید کننده محترم ،
مطمئنآ شما جزوکسانی هستید که شیشه جلوی اتومبیلتان سنگ خوردگی و یا ترک دارد و یا مشتاق اطلاعاتی مفید در این زمینه هستید .

ما صادقانه در تلاشیم که با بیان چند سطر مختصر اما مفید بتوانیم کمک حال شما باشیم .

1- دستگاه ترمیم ترک و سنگ خوردگی شیشه جلوی اتومبیل ساخت کشور امریکا است در مدلهای مختلف و همگی یک کار را انجام میدهند و تفاوت آنها در مواد و چسب مصرفی آن است بنام رزین ، و با نور ماوراء بنفش بنام
یو وی کار میکند نه با اشعه لیزر یا ... که دروغی قشنگ و زیرکانه است .

2- هرچقدر ترک و یا سنگ خوردگی شیشه جلوی اتومبیل بزرگتر باشد هزینه ترمیمش هم بلاتر است ، و احتمال دید آن بعد از ترمیم مطمئنآ و عقلآ زیادتر است و احتمال رد معاینه فنی هم بیشتر است پس هوشیار باشید که زمان و پول خود را بیهوده از دست ندهید .

3- هرچقدر زودتر جهت ترمیم ترک و سنگ خوردگی شیشه جلوی اتومبیلتان قدام نمائید مطمئنآ برای شما هم هزینه کمتری بهمراه دارد و هم ، امکان اصلاح و ترمیم و رفع سنگ خوردگی شیشه جلوی اتومبیلتان بیشتر است .

4- اگر شیشه جلوی اتومبیلتان در بازار یافت نمیشود و یا قیمت تعویض آن بسیار بالاست مجبورید که آن را با هر شرایط و قیمتی ترمیم نمائید ، چاره ای نیست ، اما در غیر این صورت از تعویض شیشه جلوی اتومبیلتان نترسید . اگر قرار باشد که با تعویض شیشه جلوی اتومبیلتان قیمت آن پائین بیاید و یا از آببندی خارج شود دیگر کسی اتومبیلش را از پارکینگ خانه اش خارج نمیکند و یا شیشه جلوی اتومبیلش را تعویض نمیکرد .
در این زمینه ما به شما توصیه میکنیم در زمان تعویض شیشه جلوی اتومبیلتان از شیشه های اصلی و یا درجه یک و از استادکار با تجربه و منصف استفاده نمائید .

5- ما در نزدیکی شما هستیم ( تلفن ) ، با صرف کمی زمان میتوانید بصورت رایگان درباره ترمیم و یا سنگ خوردگی شیشه جلوی اتومبیلتان با ما مشورت نمائید .

مواردی که بیان شد گوشه ای از این بازار هزاررنگ امروزی است ، هدف ما آگاهی صحیح شما درباره ترمیم ترک و یا سنگخوردگی شیشه جلوی اتومبیلتان است ،

به گفته هایمان ایمان داریم و در عمل آن را ثابت مینمائیم .

جهت اطلاعت بیشتر در این زمینه به آدرس : www.rezaeishop.com

مراجعه نمائید

با تشکر .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

علی رضائی، از ۱۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۶ ماه پیش به روز شده.

علی رضائی
  • تهران، صیاد شیرازی جنوب،خروجی شریعتی پلیس،خ سروش،جنب عکاسی،پلاک 4 ،شیشه اتومبیل رضائی
  • 0935 840 0611
علی رضائی
آگهی: رفع ترک و سنگخوردگی شیشه جلوی اتومبیل
علی رضائی